پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

به بهانه تولدم...!

سه نشونه برای بزرگ شدن: 

  • موقع خوردن، بیشتر از اینکه دربارۀ مزه غذا حرف بزنی دربارۀ خاصیتش سخنرانی می کنی، 
  • بیشتر چیزهایی رو تعریف می کنی که حقیقتاً اتفاق افتادن، نه چیزهایی که می تونن اتفاق بیفتن، 
  • می فهمی که دکمۀ Volume به سمت چپ هم می تونه بچرخه! 

 

جالبه! مطمئنم که روی کیک شکلات ریخته بودم! 

 اینو هم تینا برام نوشته به مناسبت تولدم. فکر کنم قصد داشته منو بکشه با این طرز نوشتنش!

نظرات 13 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 14:17

حسام جان بازم با تاخیر تولدت مبارک ...... هنوز زوده واسه بزرگ شدن ... چقدر عجله داری.....
یادمه بچه که بودم اگه یکی 30 - 40 سالش بود میگفتم یارو بزرگ که خوبه ... دیگه پیر شده .. !!

اینکه هر چند وقت یکبار میام اینجا و می بینم قبلش تو اومدی باعث کلی خوشحالیه.
ممنون از تبریکت.

سیما شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 13:02

سلام حسام جون من یک پیام برات گذاشته بودم اما نیست مثل اینکه ارسال نشده است یادم نیست چی نوشته بودم فقط یادم هست که نوشته بودم تولدت مبارک و اینکه من شهریوری ها را خیلی دوست دارم می گن آنها فرشته های روی زمین هستند برادر خودم هم شهریور است به هر حال چون هنوز شهریور تمام نشده می توان تولدت را تبریک گفت

مرسی.
می دیدم چقدر علی آدم باحالیه ها، حدس زده بودم باید شهریوری باشه!

فرشته جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 20:22 http://freshblog.blogsky.com/

اومدم توی وبلاگت بنویسم تولدت مبارک دیدم دیر اومدم ... تــــــــــــــــــــــولدت مبــــــــــــــــــــــــارک ((-;

برای اینکه بفهمی بزرگ شدی یه نگاهی به عکسهای تولدهای سال پیشت بنداز....

ممنون از تبریکت و راهنماییت!

احسان پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 14:50 http://nagofteh-ha.blogsky.com

کاش چند روز زودتر بدنیا می اومدی. اونوقت مثل من مرداد ماهی می شدی و به یک شخصیت کامل تبدیل می شدی. ولی حیف.... سرنوشتت اینه دیگه.

با همه این حرف ها ایشالله زودتر بزرگ شی... تولدت مبارک!

خیر سرت با این تبریک گفتنت!

آراد پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 08:48

مردک من که تو بهمن به دنیا اومدم خونسردم !
حالا تولدت هم گیریم مبارک !
یه قدم به بابا شدن نزدیک شدی بیچاره حالا فلسفه بنویس.

تو که ماشالله هیچ کجات به متولدین بهمن شبیه نیست!

رزیتا چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 07:14

حسام جان تولدت خیلی خیلی مبارک. امیدوارم که از روزهای تولدت همیشه خاطره های خوش داشته باشی.
در ضمن تولد عموت هم ۲۹ اسفنده. اگر ۳۰ اسفند بود که خوب بود هر چند سال یه بار ۱ سال به سنش اضافه میشد!
در ضمن من متوجه نشدم چرا نوشته های تینا می خواستن تو رو بکشن؟! ببخشیدا!

محسن چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 00:11 http://after23.blogsky.com

چقدر زود بزرگ شدی؟ انگار همین دیروز بود که توی کاسه گچ خیس کرده بودی و گوله گوله میزدی توی سر مردم.
امسال تولدت خیلی مبارکه.

تو سر مردم نمی زدم که، فقط به یه نفر می زدم!

محمد سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 14:01

مبارک باشه تولدت
منم باهات موافقم که متولدای شهریور یه چیز دیگه هستن.)
خونگرم و دوست داشتنی!
همه اینا رو گفتم که بگم منم شهریوریم *-)
البته این خاص بودن متولدین ماههای گرم هم فلسفه داره که اگه میخوای برات بگم؟)

چند بار قبلا برام گفتی!

خواهر جونت سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 13:42

تولدت مبارک خان داداش!
فکر کنم بهترین کادوی تولدت رو از تینا گرفتی...
به امید سالهای خوش با هم بودنتان.

مرسی!
خان داداش هم خودتی آبجی!

عمو سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 13:32

حسام جان تولدت مبارک.

البته به استثنای اسفندیا (در جواب جوابت به مهدیه)

ما هم یکی دیگه به متولدین شهریور اضافه کردیم(الینا رو میگم).

به هرحال ایشالله به هر چی که میخواهی برسی.

شما که بیشتر فروردینی هستی تا اسفندی. آخه ۳۰ اسفند هم روز تولد؟!

فرزاد سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 12:55

تولدت مبارک حسام جان . جای ما رو هم توی جشن تولد امسالت که قطعا ویژه هم هست خالی کن .

ممنون.
نمی دونم چرا هر سال تولدم که می شه یاد اون دفعه میفتم که با هم توی کلاس تنها بودیم بهم کادو دادی و داشتی ماچم می کردی که یهو در باز شد ورودی جدیدها اومدن تو! چه فکرایی که نکردن!

مهدیه سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 11:34 http://badoom.blogsky.com

تولدتون یه عالمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
مبارک.
شهریور برای من خیلی ماه خوبیه. هم تولد خودم تو این ماهه هم تولد اکثر دوستام. ماه جشن تولد رفتن و شادی و تبریک گفتنه برام.

تولد اکثر دوستای نزدیک من هم یا توی شهریوره یا توی تابستون. اصلا متولدین ماه های گرم آدم های خونگرم تر و دوست داشتنی تری هستن... مگه نه؟!

تینا سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 09:24 http://redlife.blogsky.com/

با آرزوی بهترین ها برای بزرگ ترین هدیه ی زندگیم....تولدت مبارک حسام جونم.

مرسی قرمز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد