پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

آب نمای موزیکال تهران

دیشب رفتیم پارک ملت برای دیدن آب نمای موزیکال. تمام کوچه های روبروی پارک مملو از ماشین بود و آدم هایی که از جاهای مختلف تهران (و حتی ایران!) برای دیدن آب نما اومده بودن.

برنامه از ساعت ۹ شروع شد و نمایش آب نما با هفت یا هشت قطعه موزیک (از یانی، کنی جی،...) ادامه پیدا کرد. رقص آب و جلوه های تصویری خاصی که ایجاد می کرد واقعاً فوق العاده بود. آدم باور نمی کنه بشه با آب نمایشی به این زیبایی طراحی کرد. حرکات آب کاملاً متناسب با موسیقی بود و رنگ و افکت با آهنگ تغییر می کرد.

نمایش حدود نیم ساعت ادامه داشت و در این مدت واقعاً سرمون گرم بود. سئانس دوم نمایش آب نیم ساعت بعد (ساعت ده و ربع) شروع می شد که ما باید بر می گشتیم.

توصیه می کنم حتماً حتماً یه سر به پارک ملت بزنین و این نمایش رو ببینید، مطمئناً خوشتون میاد. فقط سعی کنین زودتر برین و یه جای خوب برای خودتون پیدا کنین (ترجیحاً در قسمت طولی آب نما) تا بتونین از نمایش بطور کامل لذت ببرین.

نظرات 12 + ارسال نظر
رسول چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 21:59

سلام
من مدتیه دنبال آهنگاییم که اونجا پخش میشه
اگه برات امکان داره اسم آهنگی که از یانی پخش میشه و دیگران رو بذار
ممنون

اغلب آهنگ ها از آلبوم سال ۹۵ یانی بود Tribute اگه اشتباه نکنم. آهنگ اول و دوم و پنجم همون آلبوم.

ترانه چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 01:04 http://taranehmb.blogsky.com

اتفاقا من اونجا نبودم و شما رو هم ندیدم. کجا بودید شماها که من شما رو ندیدم؟

اما یکی از دوستام اونجا نبوده و منو دیده! تو چطور اونجا نبودی منو ندیدی؟!

فرشته سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 11:58

خانوم بچه ها چطودن؟؟ مشغولین ها !!!

قربان شما... در سلامتی کامل به سر می برن!

جان سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 01:34 http://after23.blogsky.com

حالا کفر میشود ما اینجا قرارمان را بگذاریم. خب یک صفحه ای است که میتوانیم قرار مان راصلواتی بگذاریم. شما این قدر بخیل نبودید. پست ها مال شماست و کامنت ها مال ما. اصلن ما می خواستیم اینجا در مورد فلسفه هگل هم بنویسیم و با دارا در مورد مسائل جهان و انتخابات آمریکا و ایران و مباحث اجتماعی و آموزشی یونسکو و اینا هم گفتمان کنیم و حالی به این کامنت ها بدهیم. ولی شما با این توی ذوق زدن هاتان چشمه این همه نبوغ را در ما خشکاندید. افسوس...

شما و دارا اینجا هر چفدر می خواهید با هم Chat کنید، ما هم همه را تایید می نماییم.

گلناز دوشنبه 14 مرداد 1387 ساعت 15:09

ما نیز قراره برده شویم !!!! حتما فیض میبریم.

فرشته دوشنبه 14 مرداد 1387 ساعت 12:07 http://freshblog.blogsky.com

این دارا افغانیه؟ چرا اینجوری نوشته؟

نه!‌ مدل حرف زدنش اینجا اینجوریه!

مهدیه یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 23:55 http://badoom.blogsky.com

فکر ترافیک خیابان های نزدیک پارک ملت را که می کنم، برای رفتن شل می شوم.

وسط هفته بری خلوت تره، ارزششو داره.

فرشته شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 14:09 http://freshblog.blogsky.com/

عجب شبی همه اونجا بودن و همدیگرو دیدن!!! منم اونجا بودم احسان و دیدم.

عجیبه، یکی از همکارای من هم درست همون ساعت اونجا بوده ولی ندیدیم همدیگه رو!

دارا جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 12:02

جان بیا ما هم قرار بزاریم بریم. بعد اونجا اتفاقن همو ببینیم . بعد تو تو وبلاقت بنویسی....

شما می خواین با هم قرار بذارین بهم زنگ بزنین چرا اینجا کامنت می ذارین؟!

احسان جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 10:55

من هم اونجا یکی دیدم شبیه تو بود...!!!
اما چون میدونستم تو توی وبلاگت می نویسی دیگه وانستادم و برگشتم خونه...

اتفاقا من هم یکی رو شبیه تو دیدم ولی فکر کردم تو با اون همه کلاس و تیپ تو یه همچین جاهایی ظاهر نمی شی!

محسن جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 01:54 http://after23.blogsky.com

اگه من رفتم و برق قط شد کیو باید ببینم؟

اگه برق رفت اقوام نزدیک وزیر نیرو و رئیس جمهور محبوب رو مورد عنایت قرار بدین!

تینا پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 13:22 http://redlife.blogsky.com/

چه جالب!!!!مگه تو هم دیشب اونجا بودی؟؟؟؟!!!!

آره! چه تفاهمی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد