پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

اندر باب یک پست حذف شده!

من دیروز عصر یه شعر از ایرج میرزا روی وبلاگم گذاشتم و امروز اومدم دیدم n تا کامنت دارم که توصیه شده این پست رو به دلایل امنیتی حذف کنم!

 

ما چون قبلاً در دوران دانشجویی ضربات انواع باتوم رو تجربه کرده ایم و با گاز اشک آور آشنایی کامل داریم اول یه کم پایداری نمودیم، اما نهایتاً به دلایل کاملاً اصلاح طلبانه دیدیم بهتر است پست را از بیخ و بن delete نماییم!

 

ما هنوز هم به آزادی در اندیشه، منطق در گفتگو و قانون در عمل پایبندیم، اما چاره ای نیست دیگه فعلاً اوضاع قاراشمیشه و هر سه محور فوق الذکر به زیبایی هر چه تمامتر اجرا نمی شه!

 

بنابراین اگر پست را خوانده اید که هیچ، اما اگر نخوانده اید خودتان بروید کتاب ایرج میرزا را یه جوری گیر بیاورید و در قسمت مثنوی ها سه صفحۀ اولش را بخوانید!

 

همینه که هست! مشکل داری برو یه وبلاگ دیگه رو بخون بیچاره!

نظرات 14 + ارسال نظر
بی نام چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 17:44 http://skylesss.blogsky.com

ما که دیوان ایرج میرزا نداریم چه کنیم؟
ایرج میرزا باز کجا به احمدی نژاد توهین کرده که ایشون به مرده ها هم گیر دادند؟

لینک دیوان ایرج میرزا رو کامران لطف کرده و در همین کامنت ها گذاشته.

احمدی نژاد هم اصولا به همه گیر میده، اصلا اومده که گیر بده!

سیامک سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 14:23

خوش حرکات است پدر سوخته در بیت یکی مانده به آخر جا افتاده

خیر سرت با این کامنت گذاشتنت!
ببینم اصلا اگه ما نه خودتو بخوایم نه کامنتت رو و نه بازیتو باید به کی بگیم؟!

siamak سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 11:54 http://morghegereftar.persianblog.ir

کلاً متأسفم و برای اعتراض به این حرکت شنیع این غزل زیبا رو با مسئولیت شخصی، اینجا میذارم:
آب حیات است پدر سوخته
حب نبات است پدر سوخته
وه چه سیه چرده و شیرین لب است
چون شکلات است پدرسوخته
آب شود گر به دهانش بری
توت هرات است پدرسوخته
تا بتوانیش بگیر و بکن
صوم وصلاة است پدر سوخته
می نرسد جز به فرو مایگان
خمس و زکات است پدرسوخته
سخت بود ره به دلش یافتن
حصن کلات است پدرسوخته
تنگ دهان موی میان دل سیاه
عین دوات است پدرسوخته
احمد و از مهر چنین منصرف
خصم نحات است پدرسوخته
با همه ناراستی و بد دلی
قافیه هر چند غلط می شود
باب لواط است پدرسوخته

کامران دوشنبه 23 اردیبهشت 1387 ساعت 18:01

http://www.4shared.com/file/32265392/8036541a/Divan_Iraj_Mirza.html

ممنون!
ملت برین اینجا هرچی می خواین خودتون بخونین حالشو ببرین!

کیت کت خوشمزه ... دوشنبه 23 اردیبهشت 1387 ساعت 00:02

باید به یک چیز اعتراف کنم..این روزها بیشتر از اینکه از مطالب شما استفاده کنیم از کل کل های شما با دوست گرامیتون اقای احسان استفاده کردیم.به نظر من بد نیست یک گوشه از وبلاگ خودتون رو به این بخش اختصاص بدین.فکر کنم طرفداران زیادی پیدا کنه ...ولی خداییش خیلی باحالین ... یکی ندونه فکر می کنه چشم دیدن هم رو ندارین!!!
(((البته ببخشید که به مطلب مربوط نمی شه)))

ما اصولا چشم دیدن هیچکس را نداریم، احسان که جای خود داره!

فرهاد یکشنبه 22 اردیبهشت 1387 ساعت 08:16 http://www.rahdari.ir

چشم هر چی شما بفرمایید...
حالا خداییش باتوم خورده بودی؟...(حالا می شه فهمید مشکل این چند سالت از کجا نشات می گیره..طفلی حسام)

پت یکشنبه 22 اردیبهشت 1387 ساعت 01:54 http://iampat.blogfa.com

:)

احسان شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 19:21

کاش همون دوران جوانی در دانشگاه اون باتوم به کله مبارک فرود اومده بود که ما الان اینقدر مجبور نبودیم وقت سر وبلاگ حضرت عالی صرف کنیم...!
از این مسایل برای همه هم پیش میاد... من هم یک پست گذاشته بودم.... هیچ کس هیچ چی نگفت!!!

معمولا درباره پست های تو هیچکس هیچی نمی گه!
در ضمن، باتوم هم به کله مبارک فرود اومده که اینجوری شدم دیگه وگرنه هر کی یه کم عقل توی کله اش باشه دوستیشو با جنابعالی ۱۲-۱۳ سال ادامه نمی ده!

دارا شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 12:39

شرط عقل همینه....

محسن شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 00:54 http://after23.blogsky.com

یعنی کامنت من هم پرید؟ چه کامنت زیبایی هم بود. چقدر گوز را به شقیقه ربط داده بودیم. بشکنه اون دستتایی که کامنت برات گذاشتن که حذفش کنی.

فرشته جمعه 20 اردیبهشت 1387 ساعت 23:21 http://freshblog.blogsky.com

مال تو که یه پست بود... ما یه وبلاگ داشتیم در مورد کوروش کبیر و دوران اون که نمی دونم چی شد که یکدفعه بسته شد!!؟؟!!

ولی خداییش ماها باید مراقب باشیم عموت راست می گه بابا ۲۰۰۸ و کاناد و تاگزیدو و این حرفا دیگه.........

از این آشغالهای(بیچاره) وبگرد زیاده بهشون اهمیت نده... برای من اوووووووووووووووووووووووه

تک محصول جمعه 20 اردیبهشت 1387 ساعت 17:19 http://www.takmahsool.com

با عرض ادب و احترام

از شما دوست عزیز دعوت میکنیم تا در سیستم کلیکی تک محصول شرکت نمایید و پس از بررسی شرایط با استفاده از این سایت کسب در آمد و پورسانت دریافت کنید


www.takmahsool.com/webmasters

با تشکر

اینم پیام بازرگانی وسط کامنت ها!

خرس مهربون جمعه 20 اردیبهشت 1387 ساعت 17:14

جالب بود!
من که خونده بودم؛ فکر کنم به اندازه کافی مقاومت کرده بودی!

عمو جمعه 20 اردیبهشت 1387 ساعت 16:47

بسیار کار بجائی کردی، من پستت رو از سرکار خوندم و فکر کردم وقتی بیام خونه حتما برات کامنت بذارم که پسر به جوونیت رحم کن! ولی وقتی رسیدم خونه دیدم خودت رحم کردی و احتیاج به کامنت من نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد