پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

سینمای خانگی - بخش دوم

یک سیستم سینمای خانگی از سه قسمت تشکیل شده:

۱- سیستم پخش (DVD Player): مهمترین قسمت سینمای خونگیه، چون اگه درست انتخاب نشه ممکنه خیلی از فیلم ها رو درست پخش نکنه یا اصلاً نشناسه. در حال حاضر بهترین برندهای موجود در بازار ایران توشیبا و سامسونگ هستن که تقریباً تمام DVDها رو پخش می کنن.
محدودۀ قیمت: ۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومن
پیشنهاد من: سامسونگ (ورودی/خروجی های متنوع، چشم نوری قوی، امکانات زیاد، گارانتی معتبر)
نکته: اگه نوار
VHS هم دارین، بهتره یه Samsung Combo بخرین که هر دو رو پخش کنه.

۲- صفحه نمایش (تلویزیون): بسته به بودجه و ابعاد خونه انتخاب های متنوعی وجود داره. اگه قصد خرید تلویزیون دارین سعی کنین LCD بخرین که هم کیفیت بسیار بالاتری داره هم تصاویر زنده تر. اندازۀ صفحه هم بسته به فاصلۀ صندلی تا تلویزیون متغیره. برای خونۀ اغلب ما ایرانی ها اندازۀ ۳۲ اینچ مناسبه. باید این نکته رو هم در نظر داشته باشین که حتی فیلم های DVD اوریژینال در ابعاد ۴۰ اینچ به بالا Pixelate می شن و کیفیت افت می کنه. (بهتره برای ابعاد بالای ۴۰ اینچ از فیلم های Blu-ray استفاده کرد که بعداً درباره اش می نویسم).
محدودۀ قیمت: ۸۰۰ هزار تومن به بالا
پیشنهاد من:
LCD سامسونگ (ورودی/خروجی های متنوع، بالاترین سرعت پاسخدهی تصویر، نسبت کانتراست بالا، گارانتی معتبر)

۳- سیستم صوتی: حتماً می دونین که صدا هم به اندازۀ تصویر مهمه. برای لذت بردن از صدای دالبی و DTS باید سیستم مناسبی رو انتخاب کنین. در این قسمت گزینه های مختلفی وجود داره که هر کدوم ویژگی های خودشون رو دارن؛ هم می تونین یه سیستم صوتی کامل از سامسونگ، سونی یا LG بخرین و حتی می تونین از اسپیکرهای کامپیوتر استفاده کنین. فقط سعی کنین حتماً سیستمی تهیه کنین که دارای حداقل ۵ اسپیکر باشه (یکی وسط، دو تا جلو، دو تا پشت سر).
محدودۀ قیمت: ۳۰ هزار تومن به بالا

نظرات 6 + ارسال نظر
سیما سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 12:55

سلام حسام جان بالاخره نگفتی چی بخریم از همه بهتراست من در یک سایتی تحقیق کردم http://my.blackmice.com/showthread.php?t=12784&page=6
پیشنهاد آخرش
LCD40+Home teater TQ85 مدل R81 سامسونگ بود ولی بعضی از این سامسونگ ها خودشان سینمای خانگی هم می دهند نمی دانم چگونه می توان با این مدل تعویض کرد. خلاصه آخرش بگو مدل تلویزیون از سامسونگ و چه مدل سینمای خانگی آن از همه ترکیب بهتری است البته این را هم بگم که من ۴۰ را ترجیح می دهم . اخیرا هم مدل های جدیدتری از سامسونگ آمده است که نمی دانم دیگر کدام مدل بهتر است.

به نظر من بهترین کار اینه که برین به یکی از نمایندگی های سامسونگ و مدل های موجود رو از نزدیک ببینین. حتی چند دقیقه فیلم هم براتون پخش می کنن که راحت تر تصمیم بگیرین.

گلناز پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 13:23

خیلی تاثیر داره ..اگر آدم بتونه اینها رو فراهم کنه اون وقت دلش میخواد هر شب یه فیلم ببینه...البته فیلم خوب .
در ضمن خیلی دلم میخواد بدونم اینها تو این عکسی که گذاشتی دارن چی میبینن.

محسن پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 09:36 http://after23.blogsky.com

با این سیستمی که تو گفتی و کابلهایی که عمو گفت و سالنی که من گفتم اصلن میتونیم یک سینما را بندازیمو بلیط بفروشیم. نونم ازش در میاد. چپ و راستم نقد فیلم مینویسیمو فیلمو به بحث میزاریمو و .......
بعدشم اماکن میاد و کاسه کوزمونو جمع میکنه.

تینا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 18:54 http://redlife.blogsky.com/

چه اطلاعات خوب و کاملی..اگر کسی واقعا قصد خرید داشته باشه اینا خیلی بدردش میخوره.

عمو چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 13:31

از کابل خوب هم اصلا غافل نشید، اصلا از کابلهای کامپوزیت (سه تائی که دوتا برای صدا هست و یکی برای تصوی) استفاده نکنید، اگه میتونید از اچ دی ام آی استفاده کنید، اگر نه از کواکسیال یا فیبر نوری و کامپوننت استفاده کنید.

محسن چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 11:23 http://after23.blogsky.com

آقا اجازه؟ شما همه چی رو گفتین ولی نگفتین که یک اتاق ده دوازده متریم که از بقیه خونه جدا باشه باید داشته باشیم عین عکسی که توی پست اول زده بودی و دو سه تا مبل تختخواب شو بزاریم توش و تا تیتراژ تموم نشده بخوابیم و خواب ببینیم که این فیلمو داریم توی سینما میبنیم. ولی اگه خوابمون نبره چی میشه. نه؟
حالا کلن ال جی بهتره (همه اش) یا سامسونگ. چون ما از مارکهای مختلف نمیخوایم استفاده کنیم. مثلن تی وی این باشه و دی وی دیه یه مارک دیگه. اینجوری بیشتر باهم مچ میشن.

در حال حاضر سامسونگ بهترین مارک موجود در بازار ایرانه. کیفیت محصولات ال جی (که برای ایران ارسال می شه) خیلی پایینه. ال جی محصولاتی رو که در تست کیفیت امتیاز پایین میارن میفرسته ایران!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد