پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

خواب هایی که می بینیم!

آقا ما داریم دوباره خواب می بینیم!

یه مدت بود شب ها خواب های داستانی نمی دیدم، اما الان چند وقته دوباره شروع شده. خواب می بینم چه جور! هم کاراکترهای جدید داره، هم داستان جذاب! تازه بعضی وقتا آخرش همچین ورق برمی گرده آدم کیف می کنه از سناریو!

شب ها که تقریباً شام نمی خورم، نهایتاً هم ۶ ساعت می خوابم، اما خواب هایی می بینم که بیا و ببین!

جالب اینکه خودم در اغلب خواب هام چندان نقشی ندارم! مثلاً یه بار خواب دیدم من و یکی دیگه رفتیم بانک گاوصندوق رو بزنیم! همون اول کار پلیس میاد شلیک می کنه من تیر می خورم می میرم! بقیۀ خواب داستان تعقیب و گریز همدستم بود با پلیس ها، اون هم چقدر هیجان انگیز!

دیگه اینکه معمولاً توی خواب می دونم خواب هستم، حتی اگه وسطش بیدار بشم برم گلاب به روتون و برگردم بقیه اش رو می بینم! انگار Pause کرده باشم!

نمی دونم بقیۀ آدم ها هم شب ها خواب های اینجوری می بینن یا نه! شاید جداً باید یه فکری به حال خودم بکنم و برم پیش روانشناس وگرنه ممکنه به سرنوشت احسان دچار بشم و همه توی خیابون نشونم بدن بگن "آخی، طفلکی رو نگاه"!

نظرات 8 + ارسال نظر
گلناز یکشنبه 1 اردیبهشت 1387 ساعت 14:33

من هم خواب زیاد میبینم.بیشتر خوابهام هم مهیجه.یا قاتل دنبالم کرده یا تو دریا یه کوسه.تو خواب خیلی میترسم ولی بعدش که بیدار میشم خیلی حال میکنم.عین فیلم ترسناک دیدنم میمونه.یه وقتهایی هم خواب بعضی از ادمهایی رو میبینم که اصلا بهشون فکر نکردم و جالب اینکه چند روز بعد سر و کلشون پیدا میشه یا به من زنگ میزنن !! ...

فرشته شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 21:42 http://freshblog.blogsky.com

یه شب توی خواب ناز بودم که احسان خیلی بد بیدارم کرد که:
" از اینجا پاشو برو اونور می خوام دور بزنم. گفتم می خوای چی کار کنی؟؟ گفت: بهت می گم پاشو می خوام برم اینور دور بزنم.(با اشاره دست).....

خلاصه احسان خوابهاشو با من share می کنه... یا سمینار داره به زبان انگلیسی یا با یکی از همکاراش دعوا می کنه و ... شبهایی هم که خواب نمی بینه خر و پف می کنه.
خدا به داد زن تو برسه حسام!!!!

اینا که خوبه، من یکی رو می شناسم شبها خواب می بینه کروکودیل دنبالش کرده! توی خواب داد و بیدادی راه می ندازه که بیا و ببین!

من و احسان که ور دل هم خوابیدیم، می دونم چطوریه توی خواب! من هم که مثل یه گوجه سبز کوچولو آروم می خوابم!

تینا شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 10:08 http://redlife.blogsky.com/

ای بابا؟؟!!چرا آبروی آدمو می برین؟؟!!خوابام داستانیه .همشونم مجوز پخش داره...تازه یادم رفت بگم بعضیاشم مستنده!!!!خواستین سی دیشم ۱ماه پیش دادم بیرون , دارن تو انقلاب ۵۵۰۰ می فروشن...

۵۵۰۰؟؟؟ چه خبره؟ ما می خریم سه تا ۱۰۰۰!

مهدیه شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 00:28 http://badoom.blogsky.com

حالا که قراره پز خوابامون رو بدیم! من این توانایی رو لو بدم که تو همون لحظه که دارم خواب می بینم خوابمو تعبیر هم می کنم!
زیاد خواب بن لادن می بینم. نمی دونم این مردک با خواب من چی کار داره. همیشه خدا هم منو دزدیده و من به روش های مختلف دارم از دستش فرار می کنم. ( شانس که ندارم بین این همه آدم کی هم منو می دزده!)
چندبار هم برام پیش اومده که خواب بینهایت بد و وحشتناکی دیدم و پریدم از خواب بعد از کلی تلاش که باز خوابم می بره ادامشو می بینم.
راستی این فیلمای ( خوابای) هیجان انگیزت وسطش پیام بازرگانی هم داره؟

این خواب های شما واقعا پز دادن هم داشت! بن لادن! حداقل جرج کلونی، برد پیت، جانی دپ می دزدیدت یه چیزی! آخه بن لادن؟!

تینا پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 21:58 http://redlife.blogsky.com/

منم از این خوابا زیاد می بینم..معمولا هم ادامه داره و اگه مادر یا پدر محترم لطف کنن و من رو در جای حساس بیدار کنن ادامه رو یه شب دیگه حالا یا فرداش یا ۱ماه بعد (بالاخره می بینم)...البته خواب تکراری هم زیاد می بینم.

جای حساس خواب؟!... اینجوری که آدم هزار تا فکر می کنه!

نازنین عمری پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 10:40

ا چه با حال منم خواب اینجوری دیدم منتها نه زیاد فقط چند دفعه یه دفعش این بود که من میدیدم توی باند مافیا هستم و قرارهیه عملیات خفن انجام بدیم.
یه دفعم خوای میدیدم توی شهر silent hilll گم شدم البته فکر کنم اون به خاطر این بود که من ۱ هفته بود روی یه قسمت از بازی silent hill4 گیر کرده بودم نمیدونستم چطوری از هزار تو بیرون بیام اخرشم نفهمیدم دیگه بازی نکردم.
بعد میگما اگه این خواباتونو بنویسین خوب میشه ها نه؟

بعضی خوابها رو تحت تاثیر فیلم ها یا بازی هایی می بینیم. من مدتها خواب بازی Duke رو می دیدم، بعدش هم Tycoon!

اگه خوابامو بنویسم سوژه هام برای فیلمنامه هام لو می ره!

محسن پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 00:55 http://after23.blogsky.com

چی چی رو برم معالجه کنم. ملت کلی پول دی وی دی و تلویزیون ال سی دی و باند و ......میدن که این چیزایی که تو توی خواب می بینی رو ببینن. به نظر من یک کابلی چیزی یه جوری به یک جاییت -بازم فکر بد کردی؟- یعنی شقیقه هات وصل کن و به دنبال راهی باش برای دانلود کردنشون توی کامپوترت خره.

تازه بعضی خوابهای هیجان انگیزم رو بیشتر از یکبار می بینم! حتی شده دو شب پشت سر هم یه خواب رو - دقیقا شبیه هم! - دیده ام!

احسان چهارشنبه 28 فروردین 1387 ساعت 23:05 http://nagofteh-ha.blogsky.com

خوشحالم که هر کار می کنی آخرش اسم منو مجبوری توی متنت بیاری!!! آخه من خیلی مهمم!!!

ولی در مورد خواب باید بگم خیلی جدی نگیر... چند وقت پیش من توی خواب داشتم انگلیسی حرف می زدم... مثل این که توی یک سمینار بودم!

در ضمن امتحان کن ببین منوهات درست کار میکنن یا نه! زیر نویس می تونی عوض کنی؟ صدای DTS داری؟ اگه اینطوری باشه باید اعتراف کنم که خیلی پیشرفته ای...

یک نصیحت دوستانه: مواظب باش زیاد از خودت کار نکشی.... وگرنه ممکنه سی دی ها توی دستگاهت گیر کنن... اونوقت دیگه در آوردنش با خداست!!!

آخه نه که من و تو با هم خیلی ارتباط تنگاتنگ داشتیم اینه که سرمو بزنی تهمو بزنی اسمتو میارم!

در ضمن ما سی دی کار نمی کنیم داداش، هنوز ویدئوی بتاماکس داریم با یه تلویزیون سیاه سفید ۱۴ اینچ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد