پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

نوروز ۸۷ مبارک!

ساقیا سایۀ ابر است و بهار و لب جوی
من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

نوروز ۱۳۸۷ خورشیدی بر تمام دوستان، آشنایان و وبگردانی که اتفاقی از این صفحه عبور می کنن مبارک! امیدوارم سال ۸۷ برای تمام ایرانی ها – هر جای دنیا که هستین – سالی پر از شادی، سلامتی و هیجان باشه.

امیدوارم تعطیلات عید هر کجا که هستین بهتون خوش بگذره.

ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار

من از یه روز قبل عید می رم مسافرت و تا آخر تعطیلات فرصت نمی کنم وبلاگ رو آپ کنم. احتمالا باز هم بعد از دو هفته با بدن درد ناشی از خماری اینترنت برمی گردم!

عیدتون مبارک!

نظرات 10 + ارسال نظر
سیروس سه‌شنبه 6 فروردین 1387 ساعت 21:52

فدای خماریت بشوم.سال نو مبارک!انشاا...سال خوب و پربرکتی برای خودت و خانواده ات باشد.

ریحانه پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 12:48

حسام جان عید شما هم مبارک
ان شا ء الله سال جدید برای هم خودت و هم خانواده سرشار از شادی و سلامتی و پر از حس خوشبختی باشه!
از طرف من به همگی تبریک بگو.
به شما هم خوش بگذره!

احسان سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 23:15 http://nagofteh-ha.blogsky.com

ایشالله همیشه بری سفر فرصت نکنی اینقدر چرت و پرت بنویسی.
عیدت هم مبارک

دارا سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 20:59

سال موش؟درست میگم؟ مبارک....

عمو سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 16:13

عیدت مبارک و ایشالله که سال خوب و پر برکتی برای همه باشه.

آقا شمال رفتی جای مارو هم خالی کن، ازطرف من هم تو اون قهوه خونه اون بالا قلیون چاق کن و حال کن.....

مهدیه سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 13:34 http://badoom.blogsky.com

اوووووه چه مسافرت طولانی خوش به حالت.
عیدت مبارک. سال خیلی خوبی داشته باشی :)

گلناز سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 12:32

سال نو و نوروز رو به برادر جانمان تبریک میگوییم
ایشالا سال خوب (برای تو ) و خبرهای خیلی خوب ( برای ما از جانب تو !!) داشته باشیم... نوروز مبارک...................
حالا عید کجا میری ؟!؟!؟!

فرهاد سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 09:58 http://www.rahdari.ir

حسام عزیز...
سال نو شما هم مبارک...سالی خوبی داشته باشی...

فرشته سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 09:03 http://www.nouri-art.com/history/iranian-cermony.jpg

نوروز تو هم مبارک یادت باشه با گلناز اینا بیایی برای عید دیدنی ماها.........

محسن دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 23:39 http://after23.blogsky.com

عید شما هم مبارک باشد. دو سه تا ماچ آبدار برایم نگهدار.
دلت هم بسوزه ما یک هفته دیگه بر میگردیم و زودتر از خماری اینترنت در می آییم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد