پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

اسکار ۲۰۰۸: پیش بینی

به پیش بینی پلان های روزانه امسال جوایز بین دو سه فیلم تقسیم می شه: No Country for Old Men، There Will be Blood و Juno.

 

اعضای آکادمی اسکار بارها ثابت کردن که در اغلب موارد احساسی عمل می کنن و به فیلمی که مشکلات اجتماعی آمریکا رو مطرح می کنه توجه خاصی نشون می دن. Juno از همینجور فیلم هاست؛ فیلمی درام/کمدی با موضوعی خاص: باردار شدن ناخواستۀ دختران نوجوان و پیامدهای آن.

 

ما امسال هم مثل سال های قبل برای اینکه به خودمان ثابت کنیم چیزی از بقیه کم نداریم برندگان اسکار را پیش بینی می نماییم.

 

:AND THE OSCAR GOES TO

فیلم: No Country for Old Men

کارگردان: جوئل و اتان کوئن (No Country…)

 

بازیگر اول مرد: دانیل دی لوئیس (There Will Be Blood)

بازیگر دوم مرد: خاویر باردم (No Country…)

بازیگر اول زن: جولی کریستی برای Away from Her (اگه عاقلانه رای بدن) یا Ellen Page برای Juno (اگه احساسی رای بدن)

بازیگر دوم زن: خیلی معلوم نیست، کیت بلانشت (I’m not There) یا تیلدا سوئینتون (مایکل کلایتون)

 

فیلمنامۀ اصلی: Juno

فیلمنامۀ اقتباسی: No Country…

 

موسیقی: Atonement می گیره؛ اما من خودم به Ratatoille رای می دم!

فیلمبرداری: Atonement یا Diving Bell & the Butterfly

تدوین: No Country…

 

انیمیشن: بی برو برگرد Ratatoille

 

گریم: دزدان دریایی کارائیب ۳

طراحی لباس: Sweeney Todd یا Atonement

کارگردانی هنری: Sweeney Todd

جلوه های ویژۀ تصویری + جلوه های ویژه صوتی + تدوین صدا: Transformers (مگه این فیلم به غیر از اینا چیز دیگه ای هم داره؟)

 

بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان: 12 یا Counterfeiters

 

نکتۀ ۱: اگه Juno بیشتر از اینا جایزه گرفت اصلا نباید تعجب کرد.

نکتۀ ۲: چقدر بدشانسه این جانی دپ که هر دفعه کاندید اسکار می شه مجبوره با یه غول بازیگری رقابت کنه.

نکتۀ ۳: مراسم اسکار ساعت ۲:۳۰ صبح دوشنبه از کانال Dubai One بصورت زنده پخش می شه.

 

بعد از مراسم: اونایی که درست حدس زده بودم رو تیک زدم. برو حالشو ببر! (فهرست کامل برندگان اسکار ۲۰۰۸)

نظرات 13 + ارسال نظر
پروانه یکشنبه 12 اسفند 1386 ساعت 15:20 http://www.parvazbaparwane.blogsky.com

آفرین به ذکاوت سینمایی شما.

احسان سه‌شنبه 7 اسفند 1386 ساعت 23:24 http://nagofteh-ha.blogsky.com

حسام دمت گرم... درست حدس زدی... فال قهوه هم میگیری؟

فال قهوه، فال ورق، فال چایی، ای چینگ، تاروت،.. . فقط قبلش وقت بگیر.
راستی هیچ می دونی من یه شب قبل از ۱۱ سپتامبر خواب دیدم یه هواپیما از دور میاد می خوره به ساختمونمون؟؟؟ صبحش واسه همه تعریف کردم و ۱۲ ساعت بعد برج های تجارت جهانی ریخت پایین!

تینا سه‌شنبه 7 اسفند 1386 ساعت 16:19 http://redlife.blogsky.com/

اسکار رو بی خیال , لباساشون چه ناز بود !!!کیف کردم .همممشون قرمز بود........

گلناز سه‌شنبه 7 اسفند 1386 ساعت 16:03

آقا خیلی بی تربیت هستن که به جانی دپ جایزه ندادن..این بدبخت هر دفعه کاندید میشه ولی جایزه نمیگیره...
نکته خاله زنکی: گردنبند نیکول کیدمن رو دیدین!!!

مهدیه سه‌شنبه 7 اسفند 1386 ساعت 11:34 http://badoom.blogsky.com

من به پیش بینی شما ایمان آوردم. یه پیش بینی هم برای من بکنید. می شه؟

چه نوع پیش بینی می خواین؟ ما فال هم می گیریم ها!

احسان دوشنبه 6 اسفند 1386 ساعت 17:46 http://nagofteh-ha.blogsky.com

من که میگم امسال اخراجی ها اسکار میگیره... اگه نگرفت!

گلناز یکشنبه 5 اسفند 1386 ساعت 15:23

ای ول... بزنه و همه پیش بینی هات درست از آب در بیاد...چه حالی میده..
دورودودودود.....حسام....!!!!
در ضمن ما بدون توجه به اسکار جایزه جانی دپ را پیشاپیش تقدیمش کردیم
دورورودودود ..... جانی دپ!!!

پیش بینی پارسالم که حدود ۸۰ درصد درست بود، ببینیم امسال چی می شه. البته امسال این Juno کارو خراب کرده.
اینم یه چیزیه مثل تایتانیک و American Beauty که هیچکی فکرشو نمی کرد اونهمه جایزه بگیرن.

محسن یکشنبه 5 اسفند 1386 ساعت 02:52 http://after23.blogsky.com

وجدان اسکاریم خیلی در عذاب بود اگر سویینی تاد و نو کانتری فور اولد من را نمیدیدم.
ساعت دیگه سه شده. برم بخوابم که فردا شب ببینم دو سه تا اسکاری رو که این دومی میگیره.

واقعا داشتن این وجدان اسکاری رو به شما تبریک می گم. هر کسی چنین وجدانی نداره.

ریحانه شنبه 4 اسفند 1386 ساعت 16:32

dubai one ساعت ۳۰ :۲ صبح دوشنبه به وقت ما به صورت زنده پخش می کنه و ساعت ۱۷:۳۰ هم تکرار می کنه.

مرسی از توضیح.

فرهاد شنبه 4 اسفند 1386 ساعت 14:43 http://www.rahdari.ir

پرسپولیس که انتخاب شد!!!
واسه آپ من هم صبر کن..خدا بخواد دوشنبه بدبختی هام تموم می شه...

هنوز اسکار برگزار نشده داداش!
در ضمن پرسپولیس همیشه انتخاب می شه، استقلال هم سوراخه!

سعید شنبه 4 اسفند 1386 ساعت 08:45 http://minaminoo.blogfa.com

سلام، خاویر باردم آدمکشه است یا شکارچی؟
ضمنا به نظر من Ratatoille اوج خلاقیت است.( در همه چیز)
رادتمند شما هستم.( این نظرات را هم از دولتی سر شما مینویسم که امکان دیدن این فیلمها را برای من فراهم نموده اید.)

سلام. خاویر باردم نقش آدمکش رو داره.

محسن شنبه 4 اسفند 1386 ساعت 00:05 http://after23.blogsky.com/

نامردن. خیلیم نامردن. ژوری اسکارو می گم.
موسیقی بادبادک باز حداقل از نظر ما این وریا خیلی زیباست.
اگر هم میخواستند به زیباترین تیتراژ هم جایزه بدهند یک کار منحصر به فرد بوده تا به حال.
با بقیه نظراتتم تا اونجایی که فیلمارو دیده ام موافقم.
راستی مجری کیه؟ مجری. خدا کنه ووپی گلدبرگ نباشه.

فرشته جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 14:44 http://freshblog.blogsky.com/

این پیشبینی شماست یا باکس آفیس آقا؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد