Burn After Reading: آخرین فیلم به نمایش درآمدۀ برادران کوئن (No Country for Old Men) تحسین تمام منتقدین سینمایی را برانگیخت و شانس زیادی هم برای بدست آوردن اسکار بهترین فیلم سال 2007 دارد. فیلم بعدی آنها داستان مردانی است که به یک دیسکت فوق محرمانه دست پیدا می کنند؛ یک دیسکت حاوی خاطرات مامور سابق سازمان سیا. جرج کلونی و براد پیت بازیگران اصلی فیلم هستند.
The Challenging: دعای یک مادر که فرزندش ربوده شده مستجاب می شود و پس از مدتی پسرش صحیح و سالم به خانه برمی گردد. اما به زودی شک می کند که آیا کسی که برگشته واقعاً فرزند اوست... . فیلم های اخیر کلینت ایستوود تماماً آثاری خوش ساخت و قابل تامل هستند. از حالا از این فیلم بعنوان بهترین فیلم سال ۲۰۰۸ نام می برند! در این فیلم آنجلینا جولی نقش اصلی را بر عهده دارد.
Speed Racer: آخرین ساختۀ برادران واچوفسکی (سری ماتریکس) دربارۀ مسابقات اتومبیلرانی با بازی کریستینا ریچی و سوزان ساراندون. آیا موفقیت گذشته تکرار می شود؟
Curious Case of Benjamin Button: جدیدترین ساختۀ دیوید فینچر با بازی براد پیت و کیت بلانشت. با آنکه زودیاک به هیچ عنوان فیلم خوبی نبود، اما باز هم باید این فیلم را دید.
The International: آخرین ساختۀ Tom Tykwer با بازی کلایو اوون و ناومی واتس. یک تریلر پلیسی از کارگردان خلاق آلمانی و سازندۀ فیلم هایی همچون Perfume و Heaven.
Wall-E: آخرین ساختۀ اندرو استانتون (کارگردان Finding Nemo) دربارۀ یک روبوت در سال ۲۷۰۰! روبوتی که بعد از ۷۰۰ سال تازه متوجه می شود دلیل اصلی ساخته شدنش چه بوده... . خیلی ها بی صبرانه منتظر نمایش جدیدترین انیمیشن پیکسار هستند، از جمله خود من!
10,000 BC: فیلمی به کارگردانی رولند امریش (روز استقلال) با داستانی ماقبل تاریخی و جلوه های ویژۀ دیدنی.
Valkyrie: داستان ترور ناموفق هیتلر به کارگردانی برایان سینگر (مظنونین همیشگی) و بازی تام کروز و کنت برانا.
Australia: داستان فیلم دربارۀ حملۀ هوایی ژاپنی ها به استرالیا در جنگ جهانی دوم و بمباران داروین است. با توجه به سابقۀ کارگردانی Buzz Lehman (مولن روژ) و حضور بازیگرانی همچون هیو جکمن و نیکول کیدمن باید فیلمی باشد دیدنی.
Blindness: از Fernando Meireles فیلم های خوبی همچون City of God و Constant Gardener را دیده ایم. این فیلم با داستانی ماوراء طبیعی و عجیب به احتمال زیاد از فیلم های خوب ۲۰۰۸ خواهد بود.
فیلم های دنباله دار:
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull: بالاخره طلسم ساخت قسمت چهارم ایندیانا جونز توسط استیون اسپیلبرگ شکسته شد و این فیلم با بازی هریسون فورد و کیت بلانشت در تاریخ ۲۲ می به نمایش درخواهد آمد.
Harry Potter and the Half-Blood Prince: قسمت ششم هری پاتر به کارگردانی David Yates.
The Dark Knight: قسمت جدید بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان.
The Chronicles of Narnia: Prince Caspian: قسمت دوم افسانۀ نارنیا.
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor: یکی دیگر از سری فیلم های مومیایی به کارگردانی راب کوهن و بازی برندان فریزر و جت لی. جالب اینکه اینبار داستان نه در مصر بلکه در چین اتفاق می افتد!
James Bond 22: قسمت بیست و دوم جیمز باند با بازی دانیل کرایاگ و کارگردانی مارک فارستر.
SAW V: قسمت پنجم از مجموعه فیلم های اره.
فیلم های بازسازی شده:
Scanners: بازسازی نسخۀ قدیمی (۱۹۸۱) فیلمی به همین نام به کارگردانی Darren Lynn Bousman (کارگردان قسمت های دوم تا چهارم Saw).
The Day the Earth Stood Still: بازسازی نسخۀ قدیمی (۱۹۵۱) با بازی کیانو ریوز و جنیفر کانلی.
The Challenging
Valkyrie
10,000 BC
1 , 2 , 8
تقصیر خودته که شماره نذاشتی...از بالا بشمار تا برسی به 8
حالا میمردی اسمشو بنویسی؟!
بابا به خودت نگاه نکن، ما چون تو سال ۲۰۰۸ میخواهیم ببینیمشون میذاریم به حساب ۲۰۰۸ !
ما که مثل شما up to date نیستیم که! حالا سر ۱۱ روز که نمیشه معامله رو بهم زد!!
ولی اگه بخوام از لیست تو انتخاب کنم میگم:
10000 BC
Wall-E
The Challenging
فکر کنم باید برای این سه تا فیلم یه اتوبوس بگیریم همگی دسته جمعی با هم بریم!
والله من چون از بازی دنزل واشنگتن خیلی خوشم میاد و البته راسل کرو هم که دیگه همشهریه، اینه که میخوام برم American Gangster رو ببینم (اگه این انگلیسی و فارسی نوشتن باز متن رو به هم نریزه خوبه!)
و فقط به خاطر حسام خان که از سیاه ها خیلی خوشش میاد باید
I am legend
رو هم بیبینم!
اینا که هر دو ۲۰۰۷ هستن!
هر قراری که گذاشتین باهم برای منم بلیط بگیرین غیراز استرالیا. چون اصلن از استرالیا خوشم نمیاد. هیچ رقمه. حتا نیکول کندمن نمیتونه مجبورم کنه که چیزی که فیلمی که اسم استرالیا داره ببینم.
چرا که شما که انقدر که با استرالیا که بد هستین که؟
Indiana jones -saw- wall-E
ولی از اونجایی که من رفیق نیمه راهی نیستم حاضرم بقیه رو هم باهات بیام سینما ببینم.
اخ آخ ... یادم نبود !!! پسر مثل اینکه یادت رفته ها ما اینجا تو ایرانیم و سینماهای ما با سینماهای دنیا فرق میکنه.
من تاریخ نمایش این فیلم ها رو از زمانی که DVD اینها میاد تو بازار ایران حساب میکنم.
خداییش کارم حرف نداره . . . ((-; گند زدم به هر چی تاریخ اینترنشناله!!!
The Challenging،Wall-E،10,000 BC
و اما ۲ روز پیش بعد از قرنی با الهام رفتیم سینما و کمی دیر رسیدیم که سانس Alien Vs Predator Requiem و The Golden Compass به ما میخورد که متاسفانه رفتیم Alien Vs Predator Requiem که اصلا خوشم نیومد مخصوصا که سانس آخر شب هم بود تا صبح خوابشو دیدم حالا دیگه نظر شما متخصصین سینما رو نمیدونم.
معلوم بود از اون فیلم خوشتون نمیاد! اینجور فیلم ها فقط به واسطه جلوه های ویژه قوی مخاطب جلب می کنن و افراد خاصی هم از اینجور داستان ها خوششون میاد. من هم از قسمت اول AVP اصلا خوشم نیومد و عمرا این دومی رو نگاه نمی کنم!
۱-The Challenging
۲-Wall-E
۳- The International یاValkyrie
Wall-E و International رو بلیت می گیرم با هم بریم!
آقا داری بلیط میگیری ۴ تا بگیر بی زحمت.سعید هم امتحانشو جیم میزنه میاد...ارزششو داره!!
فکر کنم باید برای Challenging کلی بلیت بخریم. تعداد داره میره بالا!
ما که هیچکدوم رو ندیدیم هم میتونیم نظر بدیم.
شما هم ماشالله end نظری ها! اصلا متن رو خوندی؟!!!
مثل اینکه درباره فیلم های ۲۰۰۸ که هنوز توی خود آمریکا هم نمایش داده نشده نوشتیم!
من هم فیلم indiana jones رو دوست دارم ادامش رو ببینم.اون فیلم challenging هم باید فیلم قشنگی باشه..هر چی از saw هم بیاد ما پاییم..هر چند ۲ بار گرفتیم ببینیم ولی نشد..... حالا هر کدوم رو هم بتونم ببینم بد نیست.البته به جز speed racer از اینجور فیلمها خوشم نمیاد.
خب پس دو تای اول رو هماهنگ می کنیم با تینا با هم می ریم.
The Challenging
10,000 BC
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
ردیفش کن با هم بریم!
ما منتظریم که تمام این فیلم ها به آرشیو مان اضافه بشه راستی یه فیلم رو که فکر میکنم اگر بیاد حسابی کولاک میکنه رو ننوشتی اون هم با بازی نیکل کیدمن به اسم
“The Golden Compass.”
این اره هر چند تا ورژنش هم که بیاد نگاه نمیکنم.
Golden Compass یه ماهه که اومده و فقط هفته اول اکرانش کولاک کرد.