پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

پلان های روزانه یک ساله شد!

یک سال از شروع وبلاگ نویسی بنده می گذره. توی این مدت از هر دری نوشته ام و درباره هر موضوع مربوط و نامربوطی اظهار فضل کرده ام.

ظرف یکسال گذشته کلاً ۱۶۴ مطلب نوشتم (یعنی هر دو روز یه پست) و بطور میانگین روزانه ۹۳ نفر از وبلاگم دیدن کردن.

بعضی ها پای ثابت این وبلاگ هستن و هروقت هرچی پست می کنم برام می نویسن، خیلی ها هم میان و می رن و چیزی به جز آدرس IP از خودشون بجا نمی ذارن!

درسته که من اینجا برای خودم می نویسم و شماها انقدر بیکارین که میاین می خونین، اما اگه نظری، انتقادی، پیشنهادی، چیزی دارین که به بهتر شدن وبلاگ کمک می کنه بفرمایین ببینم چیکار می تونم براتون بکنم... بستگی داره اخلاقم چطوری باشه!

راستی بفرمایین کیک!

نظرات 16 + ارسال نظر
فرشته جمعه 14 دی 1386 ساعت 12:36 http://freshblog.blogsky.com

راست میگی خودت از این کیک بخور (-: تولدش مبارک

صرف شده قبلا!

مهدیه چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 22:49 http://badoom.blogsky.com

چجوری می شه یه وبلاگ رو هر دو روز یه بار آپ کرد؟ خیلی هنرمندی ها.
آخ داشت یادم می رفت. تولدش مبارک.

شما که ماشالله سالی دو بار آپ کنی ما رو کلی خوشحال کردی... آپ کردن که کاری نداره، کافیه یه کمی فضولی خونت رو بیشتر کنی! اینجا هم که ایرانه و همیشه پر از اخبار عجیب غریب، کافیه یه روزنامه برداری و مثلا به سومین تیتر صفحه پنجمش نگاه کنی، مطلب خودش میاد!

گیلناز چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 19:00 http://www.hichvahame.persianblog.ir

سلام...تبریک میگم که نی نی هم یه ساله شده... از اینکه بابی شد تا با شما و تا حدودی دیدگاههای سینماییتون آشنا بشم خوشحالم...امیدوارم بتونین به همین خوبی برای سالیان ادارش کنین و چراغش روشن باشه...
این وبلاگ ها تنها چیزهایی هستن که هنوز برای نوشتن حرفامون و گفتن درد دلهامون توی اونها نباید از کسی اجازه بگیریم....
امیدورام بگذارن و بتونین سالهای شادی داشته باشین...(:

سلام. ممنون از لطفتون.
راستش رو بخواین همین الان هم هستن کسانی که فکر می کنن باید وبلاگ ها رو فیلتر کرد و تنها وبلاگ هایی که با سلیقه شون جوره فعالیت کنن... مسیر حرکت ما توی این مملکت باید همیشه با همه جای دنیا فرق داشته باشه...
بگذریم!

سعیدمهدوی چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 18:26

آقا تولدش مبارک باشه .. اول به خودت تبریک می گم بعد به این جماعت بیکار که یک سال همراه تو بودند و انواع و اقسام نظرات رو نثار تو کردند دم همه گرم ...

قربونت!

تینا چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 16:09 http://redlife.blogsky.com/

الو ...الو...پلان های روزانه...الوووووووووو... ببخشید قطع شد من دوباره تماس گرفتم...فقط اگه اجازه بدین برادر کوچولوی من هم اینجاست (ببخشید قطع شد من دوباره تماس گرفتم) البته عمه جان و خاله ثریا هم هستن که خیلی دلشون می خواد با شما صحبت کنن (البته عمه جان و خاله ثریا هم هستن که خیلی دلشون می خواد با شما صحبت کنن)..الو... الو...خیلی وبلاگ جالب و متنوعی دارین..امیدوارم همیشه تو همه ی مراحل زندگیتون همین جور موفق و پر بیننده باشید...

قربون عمه جان و خاله ثریاتون برم! عزیزم مطلب درخواستی اگه داری بگو برات آپ کنم... صدای اون تلویزیونتون رو هم کم کنین لطفا!

گلناز چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 13:11

مبارکه ایشالا....تمام مطالب وبلاگت جذاب و جالبه..و همینطور مفید و سر گرم کننده.به امید موفقیت های بیشتر برای خان داداش عزیز...

مرسی آبجی!

فرهاد چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 12:23 http://www.rahdari.ir

آقا مبارک......فکر کنم منم یک ساله شدم....

قربونت. فکر کنم تو هم یکی دو هفته بعد از من شروع کردی. می دونی، من شخصا اون وبلاگ یک چونه پر از حرف رو بیشتر از این یکی دوست داشتم.

دارا چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 10:51

تولد ۱ سالگیش مبارک.....
کی تولد ۱ سالگی نوه مون رو تبریک باید بکیم؟

دوازده هفته دیگه اینشالله!

مرتضی چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 08:24

سلام حسام
خسته نباشید مطلب موبایل خیلی باحال بود من و امینی این سالگرد به شما تبریک می گوییم اگه به نظر من یکمی امینی وبلاگ نویسیتان رازیاد کنید فکر کنم بهتر می شود اخر هفته خوبی داشته باشی

سلام. چشم امینی اش رو بیشتر می کنم.

یک IP ناشناس! چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 05:11

من از طرف خودم و دیگر IP Address های گذری تولد یک سالگی شما را تبریک میگویم!

هرچند که این روزها پیدا کردن صاحبان ما چندان سخت نیست ولی خب بهر حال امیدوارم تعدان آی پی های گذری در وبلاگ شما کم و به تعداد خوانندگان فعال افزوده شود، آمین !

شما لطف دارین، ممنون.

عمو چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 03:59

ایشالله تعداد کلیکهای وبلاگت ۶ رقمی بشه و رنکت توی گوگل تک رقمی!
تولدت وبلاگت مبارک ...

اووه، حالا کو تا اون موقع...
کوچولو چطوره؟

سیامک چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 02:35 http://morghegereftar.persianblog.ir

وبلاگتم فوت کن که صد سال زنده باشی! بی سلیقه!!!

خودتی!

سیامک چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 02:34 http://morghegereftar.persianblog.ir

اولاً مه خجالت نمیکشی نظرسنجیه مطلبتو حذف میکنی؟ ثانیاً چون خیلی باهوشم اینجا نظراتمو میگم:
در مورد جلسات خفن مفن، من هم بازی! تو رو خدا! اِ! اِ! میخوام!
در مورد اون تسته، خودم هم باورم نشد که خط اولشو بدون اینکه بفهمم چه خبره خوندم. جات خالی. یه خنده سیر کردم. در ضمن به این نتیجه رسیدم که مخم تعطیله کلاً! جدی تازه وقتی رفتم خط دوم فهمیدم قضیه چیه! فکر کن!!!
سلیقه سیتماییمون هم با هم نمیخونه داداش! فقط چون تیم برتون رو هستم دیگه هیچی بهت نمیگم!!!

از اینکه بعد از N سال به این نتیجه رسیدی که مخت تعطیله خوشحالم. من و بر و بچز دیگه خیلی وقت بود می خواستیم اینو بهت بفهمونیم.
در ضمن، خدا رو شکر که سلیقه سینماییمون به هم نمی خوره!

تینا سه‌شنبه 11 دی 1386 ساعت 18:41 http://redlife.blogsky.com/

آخی ...تبریک میگم حسام جان.ایشاا... ۱۰۰ سالگیه وبلاگتو جشن بگیریم. به خانواده هم از طرف من خیلی خیلی تبریک بگو.

مرسی عزیزم. قربونت برم. از کجا تماس می گیری شما؟ الو؟ لطفا صدای تلویزیونتون رو کم کنین...

محسن سه‌شنبه 11 دی 1386 ساعت 17:29 http://after23.blogsky.com/

یک سالگی پلانهای روزانه را به شما تبریک عرض میکنیم. امیدوارم که وبلاگت ۱۲۰ ساله شود. وبلاگت آنقدر خوب است که ما از همان روزهای اول بنیانگذاری وبلاق وزین بعد از بیست و سه لحظه ای از مطالب شما غافل نشدیم و چه بسا دست به سرقت هم زدیم تا آپ کم نیاوریم. بیشتر بنویس تا ما هم بیشتر سرقت کنیم.

شما شکسته نفسی می فرمایید، خود ما نصف مطالب وبلاگمان را بعد از بیست و سه کش روی می نماییم.

علی سه‌شنبه 11 دی 1386 ساعت 16:45 http://mahnaz53.blogsky.com

با سلا به من هم در مرد وبلاگ نویسی کمک کن

یه سری به وبلاگ من بزن

با تشکر علی

از دست من کمکی ساخته نیست! برو به فکر حوض خودت باش داداش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد