پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

نفرین فریم طلایی!

"... و هر کس این ده فیلم از سینمای کلاسیک را ندیده باشد و فقط به تماشای فیلم های روز عالم سینما بنشیند به نفرین فریم طلایی مبتلا می گردد..." – جان هاموند

"نفرین فریم طلایی روز سوم از ماه های فرد به سراغ افراد می آید و درست ساعت 12 شب شخص مورد نظر را برای همیشه کور و کر می کند تا مادام العمر از دیدن هر گونه فیلم محروم بماند." – دکتر توماس استیونسون

"کوری و کری آغاز کار این نفرین است... پس از اندکی شخص به یک نوع بیماری وحشتناک پوستی دچار می شود و پوستش مانند گورخر راه راه می گردد. سپس زبان به رنگ سبز در می آید و دست ها بزرگ می شوند. مرحلۀ آخر این نفرین مبتلا کردن فرد به یک نوع بیماری بسیار مهلک جنسی است که باعث می گردد شخص... (سانسور)." – لئو کاچاتولونوپسکی

و اما ده فیلمی که حتماً حتماً باید دید تا از بلایای این نفرین در امان ماند:

در بارانداز (کازان)
کازابلانکا (کورتیز)
بر باد رفته (فلمینگ)
سرگیجه (هیچکاک)
ربه کا (هیچکاک)
همشهری کین (ولز)
کشتن مرغ مینا (مولیگان)
2001: اودیسۀ فضایی (کوبریک)
بچۀ رزمری (پولانسکی)
جاده (فلینی)

حالا هر کس حساب کنه چند تاشو ندیده و چند درصد احتمال داره به این نفرین دچار بشه! از ما گفتن!

نظرات 17 + ارسال نظر
ترانه پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 13:43 http://taranehmb.blogsky.com/

من که فقط یکیشو دیددم چی کار کنم؟

تو هنوز جا داری که اینا رو ببینی. اما هرچه زودتر اقدام کن که دیر نشه!

گلناز پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 14:19

احسان حالا شوهر من رو نفرین فریم طلایی میکنی؟؟ داشتیم؟؟!! اصلا من میخوام از امشب به مدت ۱۰ شب برم خونه برادرم فیلم ببینم همراه قلیون و ... تا یه جای بی تربیتی همه بسوزه !!!!

ای بابا، کم فیلم دیدین دیگه به جای بی تربیتی همدیگه چیکار دارین؟!

محسن م ب پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 11:16 http://after23.blogsky.com/

حسام جون یه دییقه کار داره. این ده تا سی دی رو رایت کن و -علی رغم اینکه این کارو ترک کردی- برای کسانیکه نمی خان نفرین بشن در یک پک استثنایی ارائه کن.
توی ویندوز ویستا یکی دو دقیقه از سرگیجه به عنوان سمپل هست که کیفیتش بی نظیره. وای قلبم.

بذارین نفرین بشن. اگه کسی تا بحال اینها رو ندیده باشه حقشه که بیماری پوستی/جنسی بگیره!

احسان چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 20:18 http://nagofteh-ha.blogsky.com

این سعید هم که منتظره یک تقی به توقی بخوره بیاد چترش رو باز کنه ..... !

امیدوارم نفرین هر دو تونو باهم بگیره خلاص شیم!

یه قانون دیگه هم بود یادم رفت بگم: اگه دو نفر با هم همزمان دچار این نفرین بشن، نفرین برمی گرده به شخصی که نفرینشون کرده. مراقب خودت باش!

در ضمن سعید رو هم مسخره نکن. دست خودش نیست. خدا اینجوریش کرده! پشت دستتو گاز بگیر که خدایی نکرده مثل اون نشی!

فرشته سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 14:18 http://freshblog.blogsky.com

ما همه اش رو داریم و من ۶ تاشو دیدم اگه دیدم دارم نفرین میشم ۴ تای بقیه اش رو هم میبینم.... (-:

سعید دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 23:13

از این ده تا من ۳ تاشو دیدم فکر کنم مجبورم ۷ تای دیگشو برم خونه برادر زن جانم و به صرف چای و قلیون و شام در ۷ شب متوالی ببینم . برای اطمینان ناچارآ اون ۳تای دیگه رو هم دوره می کنم.

مثل اینکه قراره این نفرین دامن خودتو بگیره ها، نه اون برادر زن بیچاره رو!

مهدیه دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 20:54 http://badoom.blogsky.com

من لب مرزم. ۵۰٪
فورا باید یه فکری به حال خودم بکنم اینجوری نمی شه!

کامران دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 20:44

روز سوم از ماه های فرد میلادی یا شمسی ؟ تکلیفمون را زودتر روشن کن که بدونیم چه قدر وقت داریم تا خودمون رو نجات بدیم. من خوشبختانه هر 10 تا رو دارم ولی 6 تاشو بیشتر ندیدم !

جرم شما دیگه خیلی سنگینه!
این نفرین روز سوم از هر دو نوعش میاد سراغت! هم سومین روز از ماه های فرد شمسی و هم میلادی. بعدیش سوم آذره. یعنی شنبه هفته دیگه. سعی کن تا شنبه حداقل دو تا دیگه اش رو ببینی!

دارا دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 11:34

ما که وضعمون خیلی خرابه.

یه فکری به حال بابات بکن.

شما دیگه وضعت دوبرابر خرابه. چون خیلی هاشو دیدی و نمی دونی! از این لیست حداقل ۸ موردش رو دیدی، البته در حال چرت زدن!

فرزاد یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 23:51 http://petti.blogsky.com

۸۰ ٪
سلام
از وبلاگت خیلی خوشم اومد
از این به بعد بیشتر میام
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

زودتر اون دو تای باقی مونده رو هم ببین تا نیومده سراغت!

تینا یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 20:29 http://redlife.blogsky.com/

من ۱۰۰٪

محسن م ب یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 18:44 http://after23.blogsky.com/

دلم میخاست بدانم گلناز کدوم یکی رو ده بار دیده.

بر باد رفته رو فکر کنم حتی بیشتر از ۱۰ بار دیده!

احسان یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 18:33 http://nagofteh-ha.blogsky.com

بابا حالا ما که همش رو دیدیم چی می شه؟؟؟؟ نمی تونیم بجاش یک نفر رو (مثلا خودتو) نفرین کنیم...!!

نه. هر کس باید جوابگوی اعمال خودش باشه. مگه شهر هرته که هر ننه قمری بشینه ۱۰ تا فیلم ببینه بعد بیاد زن همسایه رو نفرین کنه که به این نفرین مبتلا بشه؟
اصلا شاید حالا که اینجوری فکر کردی سابقه ات reset بشه سوم ماه بعد بیان سراغ خودت. از من نصیحت تا اون موقع بشین یه بار دیگه تمام این ده تا فیلم رو ببین!

گلناز یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 15:18

اگه مثلا یکی از اینها رو ۱۰ بار دیده باشیم قبول نیست؟
اگه میشه ما یکی رو از این نفرین معاف کنین .ما جوونیم ارزو داریم.

نخیر. شما فقط ۱۰ درصد شانس دارین و به احتمال ۹۰٪ دچار این نفرین می شین. سعی کنین هرچه زودتر ۹ تای باقی مونده رو ببینین.

ایمان شنبه 26 آبان 1386 ساعت 13:17

همشو دیدم... فقط کشتن مرغ مینا مال هیچکاک نبود؟

شما هم از بلای این نفرین در امان خواهید بود.
کشتن مرغ مینا رو Robert Mulligan کارگردانی کرده و محصول ۱۹۶۲ هست. اینم لینکش:
http://www.imdb.com/title/tt0056592

مرتضی شنبه 26 آبان 1386 ساعت 08:47

سلام من فکر کنم چندین سالی هست من از نوع برنزی آن را گرفته ام. البته بر خلاف همه که سعی میکنند به طلای آن برسند من همچنان سعی کردم خودم را در این سطح نگه دارم. از کلیه انسانهای خیر خواه دعوت بعمل میآورم.

من دیروز سینما رفتم و فیلم رفیق بد را دیدم با بازیگری ایرج طهماسب و حمید جبلی. موضوع کمدی داشت.

این نفرین فقط نوع طلایی دارد. باید همه این ۱۰ فیلم را دیده باشید تا به این نفرین دچار نشوید!

محسن م ب جمعه 25 آبان 1386 ساعت 23:47 http://after23.blogsky.com/

همه اش را دیده ایم. حاضریم دکوپاژ شده امتحانشان را هم بدهیم. یعنی در واقع طلسم فریم طلایی را شکسته ایم.

شما که خودتان عضو هیات انتخاب آن تیره بختانی هستید که باید مورد نفرین قرار بگیرند. اصلا ۵۰٪ سینما یعنی محسن م ب و ۹۵٪ محسن م ب یعنی سینما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد