پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

یه سایت جالب: FreeRice.com

امروز یه وب سایتی دیدم به اسم Free Rice. ظاهراً برای کمک به گرسنگان آفریقا راه اندازی شده و هدفش اینه که با جلب بازدیدکنندۀ زیاد و با کمک سازمان جهانی غذا، درآمدهای حاصل از جذب آگهی رو صرف کمک به نیازمندان دنیا کنه.

این سایت به صورت یک بازی ساده چهار جوابی طراحی شده و تنها کاری که باید بکنیم اینه که بگیم هر کلمه (انگلیسی) چه معنایی داره. هر جواب صحیح معادله با ۱۰ دونه برنج. طبق آمار فقط دیروز ۱۲۲ میلیون جواب درست به این سایت ارسال شده.

من با صحت و سقم این سایت کاری ندارم، ولی بازیش خیلی جذابه و علاوه بر یاد گرفتن کلمات جدید می شه سطح زبان رو هم سنجید. اولش چند تا سوال می پرسه تا سطح زبان طرف رو (بین ۱ تا ۵۰) حدس بزنه. البته خودش می گه عمراً کسی بتونه به سطح ۴۸ برسه!

تا بحال کمترین امتیاز من ۱۵ و بیشترینم ۴۱ بوده.

آدرسش اینه: www.FreeRice.com

نظرات 7 + ارسال نظر
محسن م ب چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 17:02 http://filmamoon.blogsky.com

من از این محاسبات تو سر در نیاوردم. فیروزه با ۳۵۰ تا برنج یک بشقاب کمک نکرده ولی تینا با ۲۸۰ تا یک بشقاب کمک کرده؟

یه مرد سیاه پوست گنده منتظر کمک فیروزه بود که خب با ۳۵۰ تا برنج سیر نشد و چند تا بد و بیراه هم گفت. اما وقتی تینا اومد چند تا بچه جزغله توی صف بودن که خوردن و سیر شدن و کلی دعاش کردن!

تینا دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 22:30

یعنی الان امتیاز من شد ۲۸۰ چی میشه؟؟یه بشقاب میشه؟؟

بعله. دست شما درد نکنه!

مهدیه دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 20:54 http://badoom.blogsky.com

همونطور که خودتم گفتی بیشتر بازیش منو جذب کرد چون معلوم که نیست این دونه برنجا راست باشه! ( معلوم شد انگلیسیتون خوبه ها امتیازتون اینو گفت!)
( کلی شرمنده شدم که نوشتید هر روز سر میزنید به وبلاگ و مطلب تکراری می بینید. سعی می کنم پر کار شم. مرسی به خاطر همراهیتون. تشویقم می کنه.)

فیروزه دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 09:45

سایت جالبی بود اقا من فکر میکنم مشکل افریقایی ها حل شد من شدم ۳۵۰

۳۵۰ دونه برنج که یه بشقاب هم نمیشه!

محسن م ب دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 07:19 http://after23.blogsky.com/

خیلی با حال بود. با تبادل لینک چطوری؟ موافقی؟
این تبادل لینک هم شده عین منصور خان و اصطلاح جالب و به یاد ماندنی به به چه خانم با شخصیتی با ما ازدواج موکنین نن.

اصلا انگار بعضی ها منتظرن تا یکی آپ می کنه میان کامنت می ذارن که بیا تبادل لینک کنیم. به وبلاگشون که سر می زنی می بینی ۱۰۰ تا لینک گذاشتن اون بغل که مثلا با هم تبادل کردن. اصلا نمی فهمم تبادل لینک چه مزایایی داره که ما نمی دونیم؟

محمد یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 17:27 http://delle.blogsky.com

حسام جان هم سلام هم تشکر
راستی در رابطه با نسیب هم من یه کم گشتم ولی برا هر دوی این املا ها جواب داد ولی بازم دست به اصلاح زدم و به شکل نصیب نوشتمش
بازم از توجهت ممنون و تشکر
راستی سایت جالبی رو معرفی کردی که بهش سر می زنم
فعلا بای

اکبر یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 15:29 http://ancel.blogsky.com/

سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید اگر با تبادل لینک موافق هستید سری به بزنید خوشحال میشم

اوووه! ما که به این راحتی لینک کسی رو اینجا نمی ذاریم. بعد از کلی تحقیق و در صورت کسب امتیاز لازم لینک رو می چسبونیم اون بغل!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد