پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

فرزندان شاهد؟!

سال ۶۷ جنگ تموم شد. یعنی حداقل ۱۹ سال از تاریخ آخرین شهادت می گذره.

نمی فهمم این دویست سیصد تا بچۀ ده / یازده ساله ای که در "جشنواره فرهنگی هنری فرزندان شاهد" توی سالن بالا پایین می پریدن از کجا اومدن؟

نظرات 7 + ارسال نظر
مرتضی ج جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 22:43

سلام آقای دهقانی
وبلاگ شما در زمینه سینما خیلی خوبه و بهتره وارد این مقوله ها نشه با تشکر

سلام. ممنون از نظرتون. من خودم هم دلم می خواد بیشتر در زمینه های سینمایی بنویسم ولی یه وقتایی از دستم در می ره!

رزیتا دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 01:50

بابا گفتن فرزندان شاهد اما نگفتن اینا شاهد چی بودن که! شاید باباهاشون شاهد بودن که یه عده توی جنگ کشته شدن!! حالا شما سخت نگیر (:

تعبیر جالبیه!

مهدیه یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 14:42 http://badoom.blogsky.com

خوب از اون سوالا مطرح کردی که آخرش باید کوتاه بیایا. فعلا مملکت مون افتخارش شهید پرور بودنه.و با این افتخار چیزی که همیشه وجود داره فرزند شاهد و ایثارگر و جانباز و ... است تا بعد ببینیم چه پیش میاد!
( مسابقه جالبی بود!)

محمد یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 03:10 http://delle.blogsky.com

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ٍٍ
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ______
__***________****_______***____
_***___سلام___**__سلام__***___
_***____::::من آپم::::______***___
_*** ____________________***____
__***___بدووووووبیاااااا_____***____
___***_________________***_____
____***____منتظرم!____***______
______***___________***________
________***__بای__***__________
__________***___***____________
____________*****______________
_____________***_____

ما که همیشه به شما سر میزنیم داداش!

محسن م ب شنبه 19 آبان 1386 ساعت 12:13 http://after23.blogsky.com/

با آماری که تو از اون سالن دادی قاعدتن باید کم نباشه.

محسن م ب شنبه 19 آبان 1386 ساعت 10:13 http://after23.blogsky.com/

اینها که فرزندان آنها نیستند که. روزانه عده ای هم در جریان درگیری با اشرار و اینا شهید میشوند. همه هم سپاهی و لشکری نیستند. فرزندان آنها هم در زمره خانواده شهدا قرار میگیرند.

آخه مگه چند نفر در سال در جریان درگیری با اشرار کشته میشن؟

مرتضی شنبه 19 آبان 1386 ساعت 07:51

سلام
کاش به جای این کارها واقعا به درد این مملکت برسند ان زمان جشنهای ۲۵۰۰ ساله داشتیم الان عزاهای ۲۵۰۰ ساله اما آن کجا و این کجا باید با داد دل جانبازان رسید منتها تا شهید نشوند که وقت نداریم !!!!! تا کی باید همه چیز این ملت به بازی گرفت تا کیییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد