پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

مسابقه!

همه می دونن که خط چینی از علائم و نشانه های زیادی تشکیل شده که هر کلمه – متناسب با معنا – شکل بخصوصی داره. مثلا کلمۀ "خانه" به شکلی نوشته می شه که واقعاً شبیه خونه اس.

با توجه به این موضوع، به نظر شما شکل روبرو چه کلمه ای رو نشون می ده؟

خیلی راحته. یه کم به شکل دقیق بشین می فهمین... کافیه خوب نگاه کنین...

جواب: LOVE
برنده: عمو از استرالیا

نظرات 17 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 22:07

من شکایت دارم..اینجا اصلا عدالت رعایت نمیشه...من همین لاو رو به زبون چینی و به همین شکل دارم ولی خیلی با این فرق می کنه.این تقلبیه...من اونو می فرستم بذارین کنار این ببینین کجاشون شبیه همه؟!!!!!اقا شما می خواین به عموتون جایزه بدین چرا مارو میذارین سر کار؟؟!!!!!!!!!

اولا تینا خانوم چرا بدون اسم کامنت می ذارین؟ آدرس آی پی شما که تابلوئه!
ثانیا اون لاوی که شما داری حتما لاو نیست! لاو واقعی همینه که اینجا می بینین!
در ضمن اصلا ما دلمون می خواد به عموی خودمون جایزه بدیم، مشکلیه؟!

فیروزه دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 11:13

ما خودمون از مصادیق بارزه لاویم

باباااااا عاشق، رومانتیک، ژولیت!

محسن م ب دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 10:57 http://after23.blogsky.com/

تا گزارش کامل دریافت جایزه عمو با شرح و تفصیلات نوشته نشه ما باور نمیکنیم.

این مراسم به زودی اجرا و جایزه ایشان اهدا خواهد گردیده شد! تا فلان جایتان بسوزد!

فیروزه دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 09:48

من فکر میکردم شما ادم صادقی باشین ولی با نتایج این مسابقات نظرم داره عوض میشه .
خوب دیگه چرا مسابقه را میندازین از اول بیان اعلام کنین که می خواین به عمو جایزه بدین اخه این کجاش شبیه لاوه

پس معلوم می شه شما هم تابحال در زندگی Love واقعی ندیدین!

محسن م ب یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 14:40 http://after23.blogsky.com/

معلوم بود که از اولشم کسی برنده میشه که اینجا نباشه که جایزه بگیره. منکه هر چه گشتم لاو ندیدم. این را هم باید بگذاریم به حساب همون پارتی بازی مسابقه قبلی. نمیشه یک نفر از اینطرفیا برنده بشه که جایزه بگیره؟ ولی خوب نگاه کن خیلی به میز و نیمکت شبیه تره تا به لاو. هر چند شاید میز و نمیکت هم یک جوری عاشق هم هستند.

اتفاقا جایزه هم داره و جایزه اش رو هم برای ایشون میفرستیم که یه جای بی ادبی بقیه بسوزه!
در ضمن اصلا هم به میز شباهت نداره و کاملا شبیه Love هست. حالا شما تا بحال Love ندیدین نمی دونین چه شکلیه مشکل خودتونه! اگه یه بار Love دیده بودین با یه نگاه می شناختینش!

فیروزه یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 08:51

میز و نیمکت.

عمو یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 08:34

خیلی شبیه کلمه Love هست ، البته یکی دوتا خط و نقطه کم داره!

هوراااااااا!
باز هم شما برنده شدین!
سر اون اتوبوسه خیلی ها شک داشتن که من عموی خودم رو الکی برنده اعلام کردم اما این یکی دیگه رد خود نداره!

تینا شنبه 19 آبان 1386 ساعت 18:52 http://redlife.blogsky.com/

شبیه تلویزیون هم هست!!!

اصلا نزدیک نشدی!
یه راهنمایی: شیء نیست!

محسن م ب شنبه 19 آبان 1386 ساعت 10:18 http://after23.blogsky.com/

اگر توی کتگوری یادداشتهای نیمه شب نوشته بودی براش جواب داشتم ولی عقلم به جایی نمیرسه.

فرهاد شنبه 19 آبان 1386 ساعت 08:58 http://www.rahdari.ir

شبیه یک سرباز سامورایی مثل لینچان یا شایدم برادر بروس لی...به هر حال یه نفر پریده هوا داره با اردنگ می زنه به ماتحت یک نفر دیگه...از انگشت شستش هم برای به هم ریختن اعصاب طرف مقابل استفاده کرده....احتمالا داره فحش زشت می ده....بازم بگم؟

نه جان من! تا همین حد کافیه!

فرناز جمعه 18 آبان 1386 ساعت 22:21

به نظر من که اینم مثل بقیه پست هات سر کاریه!

مهدیه جمعه 18 آبان 1386 ساعت 13:29 http://badoom.blogsky.com

وای خیلی سخته! من بلد نیستم.

مرتضی ناطقی چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 18:10

سلام انشالله خوش بگذرد
امروز نبودی حجم کار بالا بود خیلی جاتون خالی بود
اما محبتتون بچه ها ممنون در ضمن من به جواب معما رسیدم اما از انجا که خودت می دانید شانس برنده شدن خود را در مادایران دیدم و دیدید بنا بر مصلت ترجیح دادم در مسابقه و جواب معما شرکت نکنم و فرصت به تازه کاره و امینی ها بدم بعدش هم من گرامر چینی ام خوبه نه مکالمه آن

تینا چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 16:20 http://redlife.blogsky.com/

این یه کم شبیه دوربین فیلمبرداریه!!!

یه کم شبیهه. ولی نه!

رضا دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 23:04

منکه هر چی زور میزنم هیچی نمی بینم توش. اما به نظرم یه کم شبیه صندلی هست. نه؟

فرشته یکشنبه 13 آبان 1386 ساعت 22:06 http://freshblog.blogsky.com

این شبیه یه آدم چلاغ است که عصا داره... یا میتونه به معنیه پشه باشه...

احسان یکشنبه 13 آبان 1386 ساعت 21:54 http://nagofteh-ha.blogsky.com

به نظر من این کلمه کاملا نشان دهنده لغت "شاسکول" می باشد.... چون خیلی آدم باید شاسکول باشه که همچین خطی داشته باشه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد