پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

اندر مصائب خرید کادو!

بعضی وقتا یه کار ساده تبدیل می شه به سخت ترین کار دنیا؛ یکیش کادو خریدن!

 

اکباتان که بودیم یه مغازۀ اسباب بازی فروشی بود که همه برای کادو خریدن می رفتن همونجا! شب تولد از 50 تا کادویی که باز می شد نصفشون تکراری از آب درمیومد! اون سالی که بازی "فکر بکر" اومده بود من خودم توی یه شب ده – دوازده تا "فکر بکر" گرفتم! البته بقیه هم نهایت آلبوم میاوردن!

 

خریدن کادو برای بعضی ها آسونه. چون یا می دونی چی دوست دارن و یا انقدر برات اهمیت نداره که بخوای براش وقت بذاری! اما بعضی مواقع دلت می خواد کادویی بخری که مطمئن باشی طرف واقعا خوشش میاد. اینجور مواقع انواع گزینه ها میاد توی ذهن آدم: کتاب، پیراهن، ادکلن، لوازم دکوری... .

 

بعد از کلی فکر کردن چیزی به ذهنم نرسید. دست به دامن اینترنت شدم. چقدر سایت هست برای خریدن کادو. تازه دسته بندی هم کردن: برای دوست دختر، برای همسر، برای مادر، برای خاله خانوم... . اما بدبختانه همه شون فروشگاه بودن و هیچکدوم ایده نمی دادن که چی بگیریم. تازه ویزا و مستر کارت هم می خوان که من نهایت کارت بانک پارسیان دارم!

 

مسخره ترین کادویی که تابحال برای یکی بردم می دونین چی بوده؟ دمپایی توالت! از همین قهوه ای هایی که جلوش بسته اس! آخه می دونستم لازم دارن. دمپایی قبلیشون خیلی کهنه شده بود! گرون هم خریدم به خدا!

 

مسخره ترین کادویی که تا بحال گرفتم یه کیف رو دوشی دخترونه بوده که نمی دونم چه حسی بهشون دست داده بود برای من خریدن! از این کیف های چرمی که بند باریک دارن با هزارتا زیپ و دکمۀ طلایی!

 

خلاصه که هنوز موندیم چی بخریم! امشب دعوتیم هیچی هم نداریم ببریم!

نظرات 12 + ارسال نظر
پوریا سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 13:46

حالا بی ربط ترین نظر!
یه رفیقی داریم ما هر وقت می خواد بگه حرفی که ما زدیم به موضوع ربط نداشت میگه: "یه فامیل داریم سربازه!"

راستش من تو گوگل دنبال "پلان معماری یه بیمارستان" میگشتم که به سایت تو بر خوردم!!!
حالا سر راه پلان معماری میرم یه کادو هم بگیرم!
راستی یه فامیل داریم سربازه!
چقدر علامت تعجب گذاشتم!

فکر کنم این بی ربط ترین جستجوی اینترنتی بود که به وبلاگ من ختم شد!

حالا پلان معماری می خوای برای چی؟ پایان نامه؟ ما پایان نامه بچه های معماری و طراحی صنعتی هم کار می کنیم ها!!!

سیامک جمعه 13 مهر 1386 ساعت 00:10 http://morghegereftar.persianblog.ir

فعلاً هروفت کم آوردی اگه نخواستی خیلی خرج کنی یه سی دی ترنج نامجو که ۳۵۰۰ تومن هست بخر و ببر.

فرشته چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 15:10 http://freshblog.blogsky.com

اشتباه کردی دیگه حرف هادی و احسان رو گوش کن ضرر نمیکنی!!

هادی یکشنبه 1 مهر 1386 ساعت 14:00 http://hadi@niandisplay.net

سلام.من هادی دوست احسان هستم امیدوارم منو بخاطرداشته باشی . فکر میکنم که به مهمانی رفته باشیو کار از کار گذشته باشه ولی فکرمیکنم که بهترین هدیه از طرف تو فرهنگ کامل فیلم با امضاء قشنگت باشه البته اگه نصیحت احسان راگوش بدهی هم بد نیست.

سلام. بله آقا مگه میشه شما رو فراموش کنیم؟
فرهنگ کامل فیلم به درد کسی می خوره که خودش هم فیلمباز باشه. خیلی از دوستام هنوز به خسرو شکیبایی می گن هامون و از بازیگرای خارجی هم فقط رامبو و فرانکی رو می شناسن!!!
نصیحت احسان رو خوشبختانه تابحال هیچوقت گوش نکردم و از این بابت خیلی هم خوشحالم!

فرشته شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 23:35 http://freshblog.blogsky.com

در مورد آلبوم باهات موافقم . باورت میشه آلبوم ها رو مامان نمیدونست چی کار کنه؟؟ همشون هم یا عکس مدوری یا عکس سیبل جان روشون بود. من و خواهرم تولدهامون باهم بود و نفری دوتا دوتا آلبوم و یا از اون تابلوهای آینه ای میگرفتیم البته شانس آوردی چون دخترها کوبلن هم میگرفتن. (-:O

احسان شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 23:28 http://nagofteh-ha.blogsky.com/

همونی که سعید اسلامی خیلی دوست داشت. بهش میگن داروی نظافت!!!!!!!!!!!!!!!!!

احسان شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 20:25 http://nagofteh-ha.blogsky.com

نمی دونم الان که می نویسم رفتی مهمونی یا نه. اما یکی از بهترین چیزها برای کادو که هم به درد آقایون می خوره هم خواهران محترم یک بسته به نام "نوره نادره" تولید مشهد است. اگر خواستی محل فروشش رو بهت بگم...!

ئی که الان وگفتی یعنی چه؟!

فرهاد شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 09:41 http://choone.blogfa.ir

باهات موافقم..سخت ترین کار دنیا کادو خریدنه مخصوصا برای دوست دختر یا نامزدت...چون اصلا سلیقه ی طرف رو هم نمی دونی...
اما ضایع ترین کادویی که می شه گرفت...لنگ حموم...لیف...کیسه..مواد تمیزکننده...شامپو...و هر چی به درد حموم می خوره..آهان یک شرتم توش بود...حالا تصور کن دوستات لطف کنن و تو یه جمع رسمی این کادوها رو با یک بسته بندی شیک به آدم بدن..چه شود...

تینا جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 01:40 http://redlife.blogsky.com/

و اما کادو خریدن...کاری ست بسیار دشوار مخصوصا اگر کادو برای اقایان باشد...

عمو پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 13:03

من با نظر محسن خان شدیدا موافقم! همون دمپائی توالت خیلی خوب بود، هر چند که همیشه فقط در حال .... یادت میکنن!!!! ولی خب بهتر از اینه که اصلا یادت نکنن!!

برای امشب هم یه چیز تو همین مایه ها بگیر (بنظر من البته) یه چیزی که طرف استفاده کنه ....

محسن م ب پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 11:00 http://filmamoon.blogsky.com/

ولی بهترین شکلی که میشه به نظر من کادو خرید و قابل استفاده هم باشه بیایم مواد مصرفی بخریم. به نظر من هیچ اشکالی نداره که من برای تولد دوست سیگاریم مثلن یک باکس سیگار ببرم. یا برای یکی دیگه یک کیلو چای احمد یا مثلن یک کارتن ریکا. خیلی ها میگن این حرکت چیپه. فقط هم همین. هیچ دلیل دیگری ندارند. مثلن خود من بارها به کسایی که کامپیوتر بازی میکنن سی دی میدم.
اون دمپایی رو اگه گرون هم نخریده بودی اشکالی نداشت. ممکنه اون وخت همه بگن اه اینو ببین چی آورده ولی بعدن اون طرف هر وخت که دمپایی توی توالت رو ببینه یاد تو میفته. امکان نداره روزی چن دفه یادت نکنه. خب بده مگه؟
اونام احتمالن یک دختر داشتن مثل من یکی از کادوهایی که برای دخترشون آوردن و استفاده نشده به دلیل تکراری بودن آوردن برای تو. تو هم که نمیخاستی یک روزی میاوردیش برای ترانه.
یک رسم دیگه ای هم که این روزا رواج پیدا کرده اینه که راحت زنگ بزنی به طرف و بگی چی میخای برات بیارم؟ طرف یا میگه یا نمیگه. اگه نگفت. یک باکس نوشابه ببر. خیلیم خوبه.
فکر میکنم مشکلت حل شد. البته اگه تا موقع کادو خریدن این باکس رو باز کرده باشی.

فرزاد پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 10:09

این همه روضه خوندی آخرش نگفتی برای کی می خوای کادو بخری ؟

با دقت می خوندی می فهمیدی حاج آقا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد