پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

خودکشی!

 

اگه یه روزی به هر دلیلی بخواین خودکشی کنین چه روشی رو انتخاب می کنین؟

 

(لطفا روش هایی رو پیشنهاد بدین که اگه کسی خواست استفاده کنه بتونه!)

نظرات 12 + ارسال نظر
سیما دوشنبه 1 مرداد 1386 ساعت 12:53

چرا سوال از زندگی نمی کنید؟‌ این سوالات حتی فکر کردن بهش هم موضوعیت ندارد.

محسن مهدی بهشت یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 17:05 http://filmamoon.blogsky.com

من پیدا کردم. میذارم زمستون بشه. برای اولین بار توی عمرم میرم کوه. طوری که طرفای غروب برسم به قله. یه بطرم الکل با خودم میبرم که بتونم برم تا اون بالا.- یعنی این پایینا سردم نشه که برگردم- اون بالا از مسیر اصلی جدا میشم و میرم زیر یه صخره باقی الکل باقی مانده رو میخورم و میخابم. اگه تا صبح یخ نزدم که تیک تیک و لرزان بر میگردم میرم خونمون و به زندگی ادامه میدم بلکه فکر بهتری به کله ام بزنه. ولی راههای پردرد را اصلن نمیپسندم. فکر نمیکنم مردن اونقدر ارزش داشته باشه که مثلن خودمو بسوزونم. مگه مازوخیستم؟

گلناز یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 15:03

اگه قراره خود کشی کنی باید یه روش با کلاس انتخاب کنی. چیه ادم از بالا یه برج خودشو پرت کنه و همه دل و رودش بیاد تو دهنش..
البته من از خودکشی محمود آ خر فیلم خانه ای از شن و مه خیلی خوشم اومد . درسته که درد ناکه ولی با اقتدار و محکم بود.اصولا تو هر کاری ادم باید با قدرت رفتار کنه.

رضا یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 14:52

به موقعیتش بستگی داره. اگه به خاطر بدهی باشه باید از بالای ساختمون پرت کرد پایین. اگه موضوع عشقی باشه بهترین راه خوردن زهر هست (مثل رومئو ژولیت). اگه تصمیم آنی باشه بهترین راه اینه که خودمونو حلق آویز کنیم. اگه بخوایم دسته جمعی خودکشی کنیم هم بهترین راه باز گذاشتن شیر گاز یا آتیش زدن خونه است!

ژانوس یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 14:38 http://kheyzaran.blogsky.com/

هدایت را قبل از خودکشی در کتابخانه های پاریس دیده اند کتابهائی را مطالعه میکرده که در آن شیوه های خودکشی نوشته بوده بنده نظر به احترامی که برای آن عزیز قائلم فکر میکنم نوع خودکشی هدایت یعنی استوار کردن سوراخ سنبه ها وباز کردن شیر گاز باید استادانه انتخاب شده باشد.

عمو یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 10:08

والله میگن مردن از سرما از همه نوع مردن لذت بخش تره، آخه ادم خوابش میگیره و چه خواب لذت بخشی و بعدش تموم...

فرهاد یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 08:21 http://choone.blogfa.com

اگه بخوای عذاب نکشی بهترین راه خوردن۳۰ -۴۰ ۰ تا قرص خوابه..می خوابی دیگه بلند نمی شی...ولی اگه بخوای عذاب بکشی با کارد میوه پوست کنی می تونی گردنتو بکنی...

روح سرگردان یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 00:09

بریدن رگ از همه بهتره!

مهدی زمانی شنبه 30 تیر 1386 ساعت 22:20

هرکاری بشه میکنم اما خودمو حلق آویز نمیکنم. خیلی زجرآوره...

مانی شنبه 30 تیر 1386 ساعت 08:00

من خودمو از بالای ساختمون میندازم پایین. دردناکه ولی وقتی آدم میخواد خودشو بکشه دیگه به دردش فکر نمیکنه

حسام جون من فعلن دارم لینکی که بالا روی وب گذاشتم میخونم. وختی خودنمش و فهمیدمش جواب سئوال تو را میتوانم بدهم. فعلن شرمنده ام.

لینک جالبی بود کاملا مرتبط با پست من. این وبلاگ مال کیه؟

تینا جمعه 29 تیر 1386 ساعت 19:24 http://redlife.blogsky.com/

۵۰ تا قرص .... رو با هم می خورم .
(ترجیحا راه های بدون درد)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد