پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

تقدیم به He Dan Hua

ای یار من ای یار من ای یار بی زنهار من

ای هجر تو دلسوز من ای لطف تو غمخوار من

خوش می روی در جان من چون می کنی درمان من

ای دین و ای ایمان من ای بحر گوهربار من

 

ای شبروان را مشعله دیوانگان را سلسله

ای منزل هر قافله ای قافله سالار من

هم رهزنی هم رهبری هم ماهی و هم مشتری

هم این سری هم آن سری هم گنج استظهار من

 

ای جان من ای جان من سلطان من سلطان من

دریای بی پایان من بالاتر از پندار من

ای خاک تو افلاک من ای زهر تو تریاک من

ذوق دل غمناک من شوق همه اسرار من

 

واله و شیدا دل من بی سر و بی پا دل من

وقت سحرها دل من رفته به هر جا دل من

بیخود و مجنون دل من شیشۀ پر خون دل من

طایف گردون دل من فوق ثریا دل من

 

خواجه و بنده دل من گریه و خنده دل من

مرده و زنده دل من خفته و پیدا دل من

 

داد می معرفتش با تو بگویم صفتش   

تلخ و گوارنده و خوش همچو وفای دل من

 

Mon amour, merci pour endurer dans tout de situation, merci pour rester avec moi, merci pour ton presence… je t’aime pour toujours.

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزاد شنبه 9 تیر 1386 ساعت 14:00

OH , ma parole ! Quel gachis .
Je crois que tu es tomber amoureux de ...
alors je ne le connais pas , est-ce que tu peux m'expliquer plus ?

PS.
depeche-toi Hesam . tu n'a pas assez de temps .
n'oublie pas le 8/8/88 !!!

!je ne peux plus expliquer
!Tu vais le visite bientot

فرزاد جمعه 8 تیر 1386 ساعت 22:13

Oh la la , Toutes mes felicitations
Hesam , qu'est -ce qui s'est passe ???
a

!Merci beau coup
!son nom est He Dan Hua
!Et je pense tu a visite son image sur la net

He Dan Hua شنبه 26 خرداد 1386 ساعت 19:29

مرسی عزیزترینم , از بابت این همه احساس قشنگت که توی این دنیا از هر چیزی برای من با ارزش تره...

ای نگاهت گرم تر از وازه ها / ای دلت پاکیزه چون سجاده ها
ذره ام خورشید بی همتا تویی / قطره اشک شبم دریا تویی
تا به دل درد اشنایی می کنی / بر وجود من خدایی می کنی



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد