پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

میدان آزادی = صلیب؟؟؟

از خیلی وقت پیش شنیده بودم که می گفتن اون مهندس معمار انگلیسی (؟) که میدان آزادی رو ساخته اونو به شکل صلیب درآورده. اما هروقت از کنار میدون آزادی که رد می شدم نگاش می کردم می گفتم آخه این کجاش شبیه صلیبه؟!

چند وقت پیش یکی از دوستان این عکس رو که از سایت Google Earth گرفته برام فرستاد. تازه فهمیدم منظور از صلیب چی بوده.

می گن وقتی شاه متوجه این موضوع شده، دستور داده اون مهندس رو توی همین میدون دار بزنن! دیگه راست و دروغش رو من نمی دونم اما این عکس – اگه واقعی باشه – حداقل صلیبی شکل بودن طرح رو ثابت می کنه.

مگه نه؟!

نظرات 8 + ارسال نظر
hamid جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 13:51

آقا جان معمار برج میدان شهیاد آقای مهندس حسین آمانت هستش!!!آخه تا کی بی مطالعه میخواین بمونین!!!!پلانشم اصلا شبیه صلیب نیست!!!

من معذرت می خوام. حالا ما یه فرضیه ای رو مطرح کردیم... شما خودتو عصبانی نکن! خوب نیست به خدا!

Farzad چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 09:03

http://212.58.224.126/persian/iran/story/2007/10/071023_ka-tehran-azadi-amanat.shtml

محمد سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 17:24

اکثر مردم ایران جون میدن برای اینکه از یه زاویه دیگه به قضیه نگاه کنن...
محض یاداوری عرض میکنم که اسکناس ۱۰۰ ریالی با عکس مدرس یادتونه...از تو ریش اون بیچاره کلی جک و جونور در اومد
من که خودم تو ریشش یه بچه روباه پیدا کردم
میگن طراح اون اسکناس رو هم یا کشتن یا ۳ نقطه البته میکشتنش بهتر بود

فرهاد چهارشنبه 23 خرداد 1386 ساعت 16:27

به نظر می یاد این آمریکایی ها از مسلمونا عقده ای ترن..آخه مردک اومدی ایران کشور مسلمون صلیب می کشی...به قول معروف ۳ نقطه از خودشه....

منظورت از سه نقطه کرم بود؟!

میترا چهارشنبه 23 خرداد 1386 ساعت 08:47

این که بیشتر شبیه نقاشیه تا عکس؟؟؟؟

محسن چهارشنبه 23 خرداد 1386 ساعت 08:09 http://filmamoon.blogsky.com/

من فکر میکنم که با این عکس ساختار اینجا را درهم میکشنند و از شکل صلیب درش میارن شاید بشه یه جورایی شبیه منار و اینا بشه.

تینا سه‌شنبه 22 خرداد 1386 ساعت 11:31 http://redlife.blogsky.com/

خیلی جالبه ... لطفا اگه بازم از این عکس ها داری..بگذار..من از این جور طرح هارو خیلی دوست دارم.. بخصوص اگه مثل این معلوم بشه که از یک زاویه دیگه شکل دیگه ای داره.

خیلی چیزا از یه زاویه دیگه یه شکل دیگه داره!
توضیحش رو شاید یه وقتی در افکار بعد از نیمه شب نوشتم!!!

محسن سه‌شنبه 22 خرداد 1386 ساعت 00:46 http://filmamoon.blogsky.com/

دارش نزدن از اون بالا انداختنش پایین تا اون باشه و دیگه صلیب نسازه. البته نمرد و بلند شد و رفت آمریکا. حالا فکر میکنم داره توی یه جایی دیگه صلیب درست میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد