پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

آخه دختر، چرا می کنی کل کل؟!

یه دادگاه در پاکستان حکم به سانسور یه آهنگ داد!

آدم اینا رو می شنوه یه کم به مملکت خودش امیدوار می شه!

ظاهرا یکی از خواننده های معروف پاکستانی به نام "ابرارالحق" یه آهنگ خونده که توش اسم "پروین" رو میاره. یه دختری هم توی لاهور رفته شکایت کرده که سر کلاس پسرها اذیتم می کنن و وقتی رد می شم این آهنگ رو برام می خونن! دادگاه هم حکم داده که ابرارالحق باید اسم "پروین" رو از توی آهنگش دربیاره!

اصولا این قسمت از دنیا اتفاقاتی می افته که نمونه اش هیچ جای دیگه پیدا نمی شه!

 

فکر می کنین توی آهنگ های ایرانی برای چند تا اسم دختر شعر خونده شده؟

 

تا حالا با کمک دوستان شده ۸۰ تا اسم:

 

نیلوفر، شقایق، لیلا، آمنه، سپیده،

شیرین، بهاره، نازنین، نگار، فرنگیس،

شهلا، سایه، ژینا، زلیخا، مریم،

گلنساء، بهناز، یاسمن، فریده، پری،

زهره، مهین تاج، عافت، شهپر، مهوش،

پریوش، ریحان، گلی، حمیده، شیوا،

لاله، سحر، بهار، ترانه، نسترن،

سوگل، دوریس، فریبا، فیروزه، شمسی

سوگند، گلنار، عسل، هانی، ماری،

فاطمه، لیلی، فرشته، دریا، گلپری،

رویا، سایه، زینو (زینب)، حنا، Hena،

آرزو، ستاره، آلاله، پونه، شادی،

شبنم، نوشین، پریچهر، گلناز، نازی،

طلا، طناز، شراره، گل اندام، آهو،

بانو، سکینه، خورشید، بنفشه، نیره،

غزل، الهه، ربابه، پرستو، مهتاب

 

 بابا ایول! بازم هست؟؟؟

نظرات 52 + ارسال نظر
باران دوشنبه 12 بهمن 1388 ساعت 01:31

؟!

۰۰۰ یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 08:09

خاتون درخونه به خونه و خاطره ی فریدون آسرایی درآلبوم غریبه

ن پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 01:49

نادیا ندا سارا مریم مرضیه ساناز مهتاب هنگامه هانیه شیوا سمیه سمانه ساجده کبری صغری طویی هانیه

محسن یکشنبه 27 خرداد 1386 ساعت 00:25 http://filmamoon.blogsky.com/

پرستو : پرستوی ناز من لا لای لای لای لای لای
پرستو : قسم به اون پرستو.....

مهتاب از داوود بهبودی: مهتاب خانوم زرنگی...

محسن جمعه 25 خرداد 1386 ساعت 21:15 http://filmamoon.blogsky.com/

ربابه : دلکش

الهام جمعه 25 خرداد 1386 ساعت 05:09

دست شما درد نکنه!! در دوره شما که بنان خونده در دوره ما هم معین باز خونی کرد (: ........ الهه ناز!!

راست می گی! اصلا یادم نبود!

الهام چهارشنبه 23 خرداد 1386 ساعت 03:40

الهه...کلی فکر کردم (:

توی کدوم آهنگ؟؟؟

الهام پیری پنج‌شنبه 17 خرداد 1386 ساعت 20:47

خانم گل

اینکه نشد اسم!
اگه اینجوریه جیگر و خوشگل محله و یکی یک دونه دختر و اینا رو هم باید حساب کنیم!

افسانه چهارشنبه 16 خرداد 1386 ساعت 22:29

غزل : مثال بزنم؟

نه! ابی خونده دیگه!

!!! سه‌شنبه 15 خرداد 1386 ساعت 08:51

یکی دیگه: نیره. در آهنگ (نیر دیگه بسه، بیا یه بار وفا کن! تیلیفون میزنم جواب نمیدی، کسی رو مثل من عذاب نمیدی!!!)

ترانه دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 19:49 http://http://taranehmb.blogsky.com/

یکی دیگه یادم اومد.خورشید تو آهنگ خورشید خانوم مال ابی

یکی دیگه هم خودم یادم اومد: بنفشه از آهنگ رشتی (بنفشه گل بهار بمو بیاد بیار می عهده...)

عمو دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 15:56

من انگار حتما باید تعداد این اسامی رو به ۷۲ برسونم! نذر دارم آخه!
گل اندام(اندی)، آهو (آهو خانوم) و بانو رو هم اضافه کن!
البته یا آهنگ رشتی هم هست که توش سکینه داره ولی من شعرش رو یادم نمیاد!

سکینه توی آهنگ ترکیه نه رشتی، منم بلد نیستم آهنگشو ولی میدونم حتی اسم آهنگ هم سکینه دایقزی هست.
در ضمن، نذر شما ادا شد!!!

ترانه دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 14:30 http://http://taranehmb.blogsky.com/

من هم یه دونه بلدم.شراره.تو آهنگ شراره مال فرزاد فرزین

الهام پیری دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 09:34

بازم یادم اومد : طناز

رزیتا دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 03:40

بابا من فکرکنم بین ما ایرانیها دخترهایی که به نامشون ترانه ای خونده نشده باید اعتراض کنند!
اینم چند تای دیگه: آمنه (آغاسی) ،نازی (در آهنگ:نازی جون)
گلناز (ستار) و طلا (طلا خانوم از ابی)

چقدر اسم یادتون میاد!
آمنه رو همون ردیف اول نوشته بودیم. بقیه اش اضافه شد!

عمو یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 17:39

یک پیشنهاد!
میگم حالا یه موضوع دیگه بنویس با عنوان آخه پسر چرا میکنی کل کل و ببین چند تا اسم پسر پیدا میشه که توی آهنگها بکار رفته باشه!
من خودم پیشقدم میشم و اولیش رو میگم:
ممد توی ممد نبودی ببینی ....

نداریم بابا!
همین یه ممد داریم، یکی آرش خودش برای خودش ساخته، بقیه هم توی مایه های حزب فقط حزب الله، رهبر فقط روح الله! یا مثلا ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و اینجور چیزاست!

عمو یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 15:34

اول اینکه این مطلبت رکورد تعداد نظر رو شکست و در این مورد باید با نویسنده کتاب ترین ها تماس بگیری!
دوم اینکه ببینم تو منظورت از عافت همون عفت هست یا آفت؟!
سوم اینکه (این البته ربطی به این موضوعت نداره) بابا این تیم ملی هم که گند زد که ! آخه یکی نیست بگه .... استغفرلله ربی واتوب الیه ....

عفت یه چیزه، آفت یه چیز و عافت یه چیز دیگه!
عفت که اسمه، آفت یعنی بلا و عافت (از همون ریشه ع ف ت) یک اسم دیگر می باشد که در آهنگ جلال همتی خوانده شده است!

تازه یه اسم دیگه یادم اومد: پریچهر از معین (میخونم به هوای تو پریچهر...)!

مهدی یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 14:51

کدومو جواب کنم؟ کیو انتخاب کنم؟
شادی شبنم یا شیرین؟ نوشین یا نازنین؟!

فکر کنم سه تاش جدیده!!!

رزیتا یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 13:15

سلام حسام جان،
دو تا هم من یادم اومد: (آلاله) از شهرام کاشانی و (پونه) از سعید محمدی

سلام. مرسی.

سیما یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 08:11

به نظرم باید اونهایی رو بنویسی که مجاز هستند تا قابل مقایسه باشد

! یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 01:19

شیوا...(سندی)
آرزو...

مرسی، شیوا رو نوشته بودیم. آرزو اضافه شد.
یکی دیگه هم خودم یادم اومد: ستاره از مارتیک.

مانی یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 00:26

رویا از اندی و سایه از ابی.

مرسی.
زینو از فرزین... زینو اومدم خواستگاری، گفتن که شوهر داری!
حنا از ابی: حنا خانوم از آلبوم آخر
Hena هم از کامرون کارتیو

خودم شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 22:49

گلپری جون!

احسان شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 21:59

لیلی.....(نیما) همونی که چت می کرد!

فرشته....(اندی): تو آسمونا نوشته...!

فعلا اینا رو داشته باش....

عمو شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 20:50

آقاببینم اسم دریا هم قبوله؟ تو شعر:
دریا دریا دریا، عشق من دریا ....
البته ممکنه شما بگید که اینجا شاعر منظورش اسم دختر نبوده بلکه همون دریا بوده، ولی من میگم که شاعر از صنایع ادبی بخصوص ایهام استفاده کرده چون احتمالا تحت محظوراتی بوده و نمیتونسته منظورش رو صریح بگه مثل حافظ و مولوی، فقط یه کمی برعکس ! اونم به خاطر تعلقاتی که به بعضی از مناطق جغرافیائی داشته!!

مورد قبول واقع می شود!

الهام پیری شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 19:30

سپیده هم هست... الهی شکر برای الهام تا حالا کسی آواز نخونده

خودم شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 19:25

ماری!
من دلم ماری رو میخواد، ماری منو نمی خواد!

و فاطی!
فاطی بغلم کن، فاطی دربدرم کن، آخ فاطی یه ماچ از لبم کن!

عسل شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 17:13

من هم هستم! ابی یه آهنگ داره به اسم عسل و یه آهنگ دیگه هم داریم به اسم هانی. البته احتمالا هانی مخفف هانیه است اما میتونه هانی انگلیسی به معنی عسل هم باشه! هر جور دوست دارین حساب کنین!

فرهاد شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 17:04 http://choone.blogfa.com

ای کلک...نکنه این داستان رو سر هم کردی که یه اسم خوب انتخاب کنی بعد بگردی دنبال طرفش....آقا از من می شنوی خوش اخلاق باشه...قر قر نکنه....اسمش باشه زهرمار...اصلا اهمیتی نداره...
راستی ...گلنار....کجایی کز غمت ناله می کند عاشق وفادار

سینما روز شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 17:01 http://www.sinamaroz.blogfa.com

سلام . از اینکه به ما سر زدی ممنون . درباره بستن راست کلیک هم باید بگم این عمل به خاطر کم لطفی بعضی از دوستان صورت گرفت . موفق باشید

تینا شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 15:35 http://redlife.blogsky.com/

سوگند..

جویش شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 14:42

شمسی

فیروزه شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 13:43

فیروزه رو یادتون رفت بابا

خودم شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 12:39

سه تا دیگه هم خودم یادم اومد:
سوگل (اندی)
دوریس (کوروس)
فریبا (شادمهر عقیلی)

محسن شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 11:52 http://filmamoon.blogsky.com/

لاله و بهار و سحر و ترانه. حالا شاید بشه گفت که اینا اول بوده اند و بعد شده اند اسم دختر یعنی اینم در پاکستان سانسور میشه اگر یکی بیاد بگه
ای لاله بهاری تو عشق مونده گاری
تازه یکی دیگه
نسترن

سیاوش شمس هم یه آهنگ داره به اسم لاله.

[ بدون نام ] شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 10:47

بارم هست فکر کن ؟؟؟؟؟

محسن شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 09:36 http://filmamoon.blogsky.com/

آخه این دارا خودش اینو که تو نوشتی نمیدونست و به من گفت که الکی نوشته منم خیانت کرده و دست به افشاگری زدم.

فرناز شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 09:28

حمیده از طوفان
شیوا از سندی

شد ۳۰ تا اسم! دیگه نبوووووود؟!!!

عمو شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 04:11

آهنگ تو ای پری کجائی از حسین قوامی
زهره هم تو یکی از آهنگهای قدیمی ایرانیه که داریوش رفیعی خونده و میگه
یاد از آن روزی که بودی زهره یار من ...

گیلناز جمعه 11 خرداد 1386 ساعت 23:18 http://www.hichvahame.persianblog.com

سلام...چه جالب که منم در مورد گله از سانسور احمقانه یه چیزکی نوشتم!!!

و اما در مورد این قضیه اگر چه قبول دارم که خیلی احمقانه است این جور ایراد گیری ها اما دلیل نمیشه ما به وضع احمقانه موجود تو مملکت خودمون نسبت به سانسور بی دلیل امیدوار بشیم....

ما هم دسته کمی از اونا نداریم...

نازگل جمعه 11 خرداد 1386 ساعت 22:56

ریحان و گلی رو هم اندی خونده.

خودم! جمعه 11 خرداد 1386 ساعت 20:09

مهین تاج، عافت، شهپر، مهوش، پریوش...
چه بد کرد/غلط کرد/شوهر کرد/همه را دربدر کرد/منو خونین جگر کرد!
اینم پنج تا اسم دیگه! حالشو ببرین!

عمو جمعه 11 خرداد 1386 ساعت 10:14

اگه یه همچین اتفاقی تو ایران میفتاد که بیشتر خواننده ها بیکار میشدن!
به این اسامی پری و زهره رو هم اضافه کن

پری رو که سندی خونده.
زهره کدوم آهنگه؟ کی خونده؟

محسن جمعه 11 خرداد 1386 ساعت 03:50 http://filmamoon.blogsky.com/

اولن کسی نیست بگه دارا گل نسا توی کدوم آهنگی اومده که نوشتیش. حسام همین جوری قبول نکن و حداقل یک دلیلی مدرکی چیزی هم بخاه. حالا دوباره نوبت خودمه.
فریده
و اما فریده. تو احتمالن اینو نشنیدی. خدا بیامرزدشان خاننده بود به نام تاجیک. نام مستعار بود یا نه نمیدونم و عمدتن توی لاله زار میخوند و از این آهنگهای عربی مثل شب کارون که یکی از زیباترین آهنگهای عربی است. خودشم عود میزد تا جاییکه یادمه:
...
....
میسوزم فریده میسازم فریده هر سو دل رمیده تا که تو را دیده
میسوزم هاهاهاها میسازم هاها ها......
این هاهاها خنده نیست اشتباه نکنی چهچه

گلنساء که تابلوئه!
بارون بارونه، زمینا تر میشه
گلنساء جونم کارا بهتر میشه

سارا جمعه 11 خرداد 1386 ساعت 01:36

بهناز (از آرش)
یاسمن (از کوروس)

دارا پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 18:52

گل نساء

کاتیا پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 18:37 http://www.hafezz.blogfa.com

شلام
هر چی خونده شده برای اسم من خونده نشده .
ولی خداییش اگر چنین ارزشی برای ما توی این مملکت قائل بودن ما الان وضعمون این نبود.

خانوم طلا پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 16:59

شهلا (حبیب)
سایه (ابی)
ژینا (شادمهر عقیلی)
زلیخا (مارتیک)
مریم

مرسی. تا حالا شده ۱۵ تا.

فرهاد پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 16:00 http://rahdari.ir

فرنگیس

نسرین پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 11:43

نگار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد