پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

مرسی سایپا! مرسی علی دایی!

مرسی داریوش یزدانی و محسن خلیلی و مومن زاده! مرسی همۀ بازیکنان و کادر فنی سایپا!

حال کردم! علی دایی خوب روی قرمز و آبی رو کم کرد و تیم سایپا رو قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران کرد.

علی دایی که بعد از بازی های جام جهانی پارسال –  به ناحق –  از همه طرف هدف حمله قرار گرفته بود، با قرار گرفتن در سمت مربی سایپا، تونست علاوه بر پیاده سازی فوتبال حرفه ای در این تیم، جام قهرمانی رو هم بدست بیاره.

بازی های سایپا از قشنگ ترین بازی های لیگ امسال بود و علی دایی این توانایی رو داشت که با شناسایی نقاط ضعف تیم حریف در نیمۀ اول، تاکتیک بازی رو در نیمۀ دوم طوری تغییر بده که باعث شکست تیم مقابل بشه.

این تیم در اوایل نیم فصل دوم یه کم افت کرد (اون هم بخاطر یک سری مسائل حاشیه ای)، چندین بازی پیاپی رو مساوی کرد و صدر جدول رو از دست داد که اگه حتی یکی از اون مساوی ها رو برده بود، از مدتها پیشتر به قهرمانیش مطمئن بود و کار به بازی های هفتۀ آخر نمی کشید.

علی دایی هم مثل خیلی های دیگه دوران اوج و فرود زیادی رو گذرونده، به نظر من برخورد مردم و فدراسیون باهاش بعد از جام جهانی پارسال به هیچ عنوان درست نبود؛ تیم نتیجه نگرفت، همه چی رو  سر علی دایی و برانکو (که واقعا نابغۀ مربیگریه) خراب کردن...

این یکی از خصوصیات ما ایرانیاس که اگه قهرمانمون نتونه موفق بشه، به کلی طردش می کنیم و می شیم دشمن خونیش! این کارو با خیلی های دیگه هم کردیم...

علی دایی بازیکن و مربی بزرگیه، ای کاش مسئولان قدر چنین کسی رو بدونن و ازش استفاده کنن.
نظرات 3 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 9 خرداد 1386 ساعت 22:41

از لحاظ شخصیتی علی دایی رو قبول دارم... اونهم خیلی... ولی متاسفانه باید بگم هیچ چیز در مملکت ما اصولی نیست. بنابر این مطمئن باشید همین علی دایی در سال آینده اونقدر بد نتیجه می گیره که میندازنش بیرون.
در ضمن با وجود این که یک افتخار برای کشوره ولی قبول کنین که پارسال در مورد جام جهانی اشتباه کرد و نباید به تیم ملی می رفت. مطمئنم که خودش هم می دونست که نمی تونه مثل همیشه نتیجه بگیره...
ولی در هر صورت علیرغم این که پرسپولیسی تیر هستم ولی خیلی خوشحالم که نه آبی و نه قرمز قهرمان نشدند. دلم خنک شد!!

منم پرسپولیسی هستم و در ضمن سایپایی! امروز هم که باشگاه پرسپولیس سایپا رو رسما تیم دوم هواداران پرسپولیس اعلام کرد.

سیما سه‌شنبه 8 خرداد 1386 ساعت 15:15

البته این وسط هوشمندی سایپا را هم ندیده نگیرید که در شرایطی که علی دایی آنقدر در معرض اتهام بود و افت کرده بود روی وی سرمایه گذاری کرد یعنی به قول ما یک بازی برنده - برنده را ترتیب داد. هم سایپا به مقام قهرمانی رسید و هم علی دایی موقعیت از دست رفته اش را به دست آورد.
کاشکی همه برنده - برنده بازی کنند متاسفانه در ایران همه بازی ها بازنده - بازنده است حتی برنده - بازنده هم کم داریم !
راستی یادم رافت تازه ما هم یک پاداش گرفتیم !

به شما هم تبریک می گم. به هر حال شما دیگه End سایپا هستین!

فرهاد دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 18:54 http://rahdari.ir

دایی بسیار تیزهوشه...بعد از بازی با پرسپولیس که رفت به حاشیه و تیمش نتیجه نگرفت سر موقع افت تیمش رو فهمید و دوباره برگشت به اوج....به هر حال باید یک فرقی بین تحصیل کرده ها با نکرده ها باشه دیگه...

دلیل علاقه من به دایی هم دقیقا همینه که گفتی: تحصیلات. من از همون اول دلم می خواست تیم دایی قهرمان بشه که فرق کسی که با تحصیلات وارد رشته ای می شه با کسی که همینجوری الکی و به زور رابطه یا صرف سابقه کار می کنه معلوم بشه. دایی این کارو انجام داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد