پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

بازیگرهای دوست داشتنی!

خیلی وقتا پیش میاد یه فیلم رو فقط به خاطر بازی هنرپیشه ای که ازش خوشمون میاد تماشا می کنیم. حالا ممکنه این هنرپیشه یه بازیگر فوق العاده باشه یا اینکه همینجوری الکی ازش خوشمون بیاد. اصلاً بعضی از بازیگرها دوست داشتنی هستن!

از هر کسی که اهل فیلم دیدن باشه بپرسی از کدوم هنرپیشه ها بیشتر خوشت میاد یه سری اسم رو ردیف می کنه که ممکنه هیچ ربطی به هم نداشته باشن، مثلاً بگه رابرت دنیرو و گوهر خیراندیش! اصلاً خوش اومدن یه امر کاملاً شخصیه و هیچکس نمی تونه بگه مثلاً چرا تو از استالونه خوشت میاد یا از آل پاچینو خوشت نمیاد!دزدان دریایی کارائیب

من هم چند تا بازیگر رو بیشتر از بقیه دوست دارم که سه تای اولش اینان:

 

1- جانی دپ: اولین فیلمی که ازش دیدم Nick of Time بود (سال 95) که توش فوق العاده بازی کرده. بعدش "ادوارد دست قیچی" و بقیه فیلماش رو دیدم و عاشقش شدم! بازیگر به شدت با استعدادیه که توانایی بازی هر نقشی رو داره. از بین فیلم هاش "دروازۀ نهم" (پولانسکی)، "دزدان دریایی کارائیب 1و 2" (وربینسکی) و Blow (دمی) رو خیلی دوست دارم.

 

 Zhang Ziyi

2- ژانگ زیئی: من کلاً از دخترهای چینی خوشم میاد! ژانگ زیئی هم که خوشگلترین دختر چینی حال حاضره! شاید بازی فوق العاده ای نداشته باشه اما فیلم های خیلی خوبی بازی کرده. اسم ژانگ زیئی کافیه تا پایه بشم فیلمش رو گیر بیارم ببینم. خدایی تا حالا همه فیلماش هم فیلمای درجه یکی بودن. از بین فیلماش Hero (با جت لی)، "خانه خنجرهای پران" و "خاطرات یک گیشا" رو بیشتر از بقیه دوست دارم. فیلم The Road Home (ژانگ ییمو، 1999) رو هم که از اولین فیلماشه چند شب پیش دیدم و خیلی خوشم اومد.

 

  پشت صحنه آپوکالیپتو

3- مل گیبسون: هم فیلم هایی که بازی کرده رو دوست دارم و هم فیلم هایی که ساخته. آپوکالیپتو که محشره! مل گیبسون می تونه نقش هایی کاملاً متفاوت رو به خوبی بازی کنه. هم نقشی مثل ویلیام والاس در فیلم Braveheart و هم کمدی های جالبی مثل Bird on Wire و What Women Want. کاش همینقدر که فیلم می سازه بازی هم بکنه.

 

و چند نفر دیگه بدون ترتیب:

نیکول کیدمن، ناتالی پورتمن، آدری تاتو، تام هنکس، تام کروز، رابرت دنیرو و آنتونیو باندراس.

 

* البته اینجا بیشتر منظورم خارجی ها بودن؛ از ایرانی ها از بهرام رادان، ترانه علیدوستی، پرویز پرستویی و لیلا حاتمی خوشم میاد.

نظرات 8 + ارسال نظر
آرمین یکشنبه 30 اردیبهشت 1386 ساعت 09:18 http://filmamoon.blogsky.com

من هم همین جا پشتیبانی خودمو از لیستت اعلام می کنم مخصوصا با جانی دپ و آدری تاتو و رابرت دنیرو و بهرام رادان و لیلا حاتمیش.کید من و پورتمن هم خوبن.
و لی خوب کیانیان هم خوبه
مهدی احمدی هم خوبه
گلشیفته هم خوبه
هیو گرانتم باحاله
مگ رایانو هم دوس دارم
جیم کری هم دوس داشتنیه
چرا کوین اسپیسی رو نمی گی
یا جورج کلونی رو
آقا من بروس ویلیسو هم دوس دارم
مونیکا بلوچی رو هم دوس دارم
اسکارلت یوهانسون رو هم دوس دارم
پل جیاماتی هم خیلی باحاله
یا جک نیکلسون
یا کیت بلانشت
یا جولیت بینوش
یا...

فکر کنم فقط ادی مورفی رو نگفتی!

کامران پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1386 ساعت 21:45

پس هریسون فورد چی شد؟
یادت نیست رفتیم فیلم Firewall را در اردن دیدیم؟
تازه آنتونی هاپکینز هم خیلی محشره. جایت خالی دو هفته پیش فیلم Fracture را ازش دیدم.
یادت نره Perfect Stranger رو حتما ببینی. خیلی خوبه. Halle Berry خیلی خوب بازی کرده.

آره راست می گی. یادم رفت اسمشو بنویسم. از هریسون فورد و تمام فیلماش هم خیلی خوشم میاد.
یادش بخیر، فیلم Firewall رو خیلی حال کردیم با هم.
از راهنماییتم مممنون این دو تا فیلمو هنوز ندیدم که حتما می بینم. اما اینجا که می دونی باید با DVD دید توی خونه، یه کم فرق می کنه...
آخر هم اینکه واقعا دلم برات تنگ شده.

نسیم.ت سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 15:58

از بازیگران ایرانی باهاتون در مورد ‍رویز ‍رستویی هم عقیده ام.بانضمام اینکه اکبر عبدی هم به دلیل فیزیک خاصی که داره توی این سن حتی نقش بچه هم بهش میاد.همینطور بقیه نقشها.

عمو سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 15:32

منم از جانی دپ و مل گیبسون خوشم میاد، بازی دنزل واشنگتن رو هم خیلی دوست دارم هرچند که میدونم تو بدلایل غیر نژاد پرستانه (!) ازش خیلی خوشت نمیاد.
رابرت دنیرو و ال پاچینو هم که البته!

فرهاد سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 14:18 http://choone.blogfa.com

و اما هنرپیشه های مورد علاقه من...
۱-بوشوک
۲-زومبه
۳-کاسپر
۴-گارفیلد...(البته قسمت اولش)
۵-مل گیبسون
۶-دمی مور
۷-آقا احسان سلام

محسن سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 09:26 http://filmamoon.blogsky.com/

توی این سه تایی که گفتی باهم توی جانی دپ مشترکیم. یعنی من و تو سی و سه درصد تفاهم داریم.

گیلناز دوشنبه 24 اردیبهشت 1386 ساعت 23:23 http://www.hichvahame.persianblog.com

سلام...اول اینکه بالاخره در مورد تئاتر نوشتم....دوم اینکه یه بارکی بگو هر چی بازیگر که سرش به تنش می ارزه رو دوست داری...

منم همشون ور که دوست دارم هیچ چ چ ...تازه کلی دیگه هست که ننوشتی و واقعن عالین...

احسان دوشنبه 24 اردیبهشت 1386 ساعت 19:54

مثل این که من از همه هول تر بودم...
راستش جانی دپ رو قبول دارم. اولین فیلمی که ازش دیدم همین Nick of Time بود که از خودت VHS رو گرفتم!!!! خیلی هم حال کردم.
اما باید بگم به نظر من اولویت بازیگران مرد به ترتیب زیره:
۱- رابرت دنیرو
۲- آل پاچینو
۳- ریچارد گر
بقیه همه یک کرباسند!
بازیگران زن هم:
۱- جولیا رابرتز
بقیه همه یک شکلین!!!

خوب این هم نظر ما....حالشو ببرید.

البته می دونم که اگر از فرزاد بپرسیم میگه: ناتالی پورتمن

عشق فرزاد ناتالی پورتمن و نیکول کیدمن! احتمالا با فیلم کوهستان سرد خیلی حال کرده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد