پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

ملت...

ملت همه برن پلاک ماشین هاشونو لیزری کنن، اگر نه...

ملت برن برای معاینه فنی ماشین ها، اگر معاینه فنی نداشته باشن...

ملت باید همه کارت ملی بگیرن، اگه کارت ملی نداشته باشن...

ملت حالا برن پلاک لیزری ها رو بدن پلاک ایران بگیرن، اگه نگیرن...

ملت همه برن انتخابات به یکی از کسانی که ما تایید کردیم رای بدن، اگه شناسنامه مهر نخوره...

ملت همه برن کارت هوشمند سوخت بگیرن، اگه کارت نداشته باشن...

ملت همه برن عزاداری...

ملت همه برن راهپیمایی روز...

ملت همه برن راهپیمایی 22...

ملت همه اینور...

ملت همه اونور...

ملت همه بالا...

ملت همه پایین...

...

حالا ملت باید برقصن!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
گیلناز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1386 ساعت 15:59

سلااااااااااام....راستش الان درگیر امتحانامم...اون روزم متاسفانه علی رغم اینکه خیلی دلم می خواست بیام وفیلم جفتشون رو ببینم اما کلاس داشتم اونم آزمایشگاه...نمی شد نرفت....
اما این دفعه دارین میاین خبر بدین...خیلی بد شد که نشد ببینمتون):

بلاگم رو هم تلاش می کنم که هر چه سریعتر آپ کنم.

دارا سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 20:39

کاش حرفهای احمد توکلی رو تو شب شیشهای شنیده بودی.........

نسیم.ت سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 15:29 http://www.sadeboodan.blogfa.com

از مرد نمکی در موزه ایران باستان صحبت کرده بودید.
محل کشف جسدش کجا بوده؟آیا میدونین.
من یکبار سفری به زنجان داشتم .در رختشویخانه آنجا که جایی بسیار دیدنی بود تابلوهایی نصب بود که حکایت از همین موضوع میکرد و تمامی مراحل انتقال جسد بصورت سالم و مراحل لابراتوار را به تصویر کشیده بود.
آیا شما اطلاع دارید که مورد موجود در موزه ایران باستان همان موردی است که اطراف زنجان کشف شده یا خیر.
چون فکر میکردم مورد منحصر به فردی بوده.
ممنون میشم اگر اطلاعات بیشری داری به آن اشاره کنید.
ببخشید از اینکه در مورد سفرنامه تان سوال کردم.چون فرموده بودید حالت دفتر خاطرات داره.


در واقع باید گفت مردان نمکی. تا بحال سه مرد نمکی در ایران کشف شده اند: یکی اطراف کرمان، دیگری اطراف زنجان و جدیدترین مورد هم در آذربایجان شرقی. فکر می کنم مرد نمکی موجود در موزه ایران باستان مورد اول است که اطراف کرمان پیدا شده. عکسش را هم گذاشتم که ببینید!
در ضمن من آدرس ایمیل را در سفرنامه گذاشته ام که اگر کسی سوالی داشت بپرسد.

نسیم.ت سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 10:52 http://www.sadeboodan.blogfa.com

سلام.
میتوانم راجع به موزه ایران باستان سوالی ب‍پرسم؟

خواهش می کنم، بفرمایید!

تینا سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 09:36 http://redlife.blogsky.com/

به زودی...
ملت فقط باید ماشین سیاه سوار بشن , رفت و امد با ماشین های رنگی جریمه سنگین داره..
درضمن ملت فقط باید عربی برقصن...

فرهاد سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 08:14 http://choone.blogfa.com

این ملت بدبخت عادت کرده به رقصیدن فقط مشکلش اینه که نمی دونه به چه سازی باید برقصن...هر از گاهی ارکستر عوض می شه و این بدبختها باید قر کمرشون رو عوض کنن...
راستی ؛سهام عدالت؛ رو عوض کردم...فکر کنم منظورمو بد نوشته بودم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد