پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

سوال ۱۲ شب به بعد!

"در طرح مبارزه با مفاسد اجتماعی، پلیس چند تا خانوم بدحجاب رو دستگیر کرده که بعد از انتقال به اداره پلیس متوجه شده مرد هستن!" یعنی در واقع دو جنس+ی هستن...

 

حالا دو تا سوال:

 

1- بدن آدم دو جنس+ی از چه اعضایی تشکیل شده؟ (شرح، شکل، محاسبه!)

2- وقتی پلیس یه آدم دو جنس+ی رو دستگیر می کنه کجا می بردش؟ بخش زنان یا مردان؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
عمو سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 10:02

حالا ببینم این پلیس چطور متوجه شده که اونا مرد بودند؟
مگه نعوذبالله توی کلانتری میخواستند چیکار کنند که پی به این موضوع بردند؟!

فرهاد یکشنبه 16 اردیبهشت 1386 ساعت 09:02 http://choone.blogfa.com

به قول ما کرمونیها از هر کدوم یه ذره اویی دارن این دو جنسیها...بقدری که هم بتونن حالشو ببرن هم حالشو بکنن..

کیت کت خوشمزه ... شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 23:06

من فکر می کنم بدن دو جنسی ها هیچ کدوم از این دو جنس رو درست و حسابی نداره...البته من هم ندیم و بهتره وارد جزئیات نشم .ولی فقط یه چیز رو خوب می دونم اونم اینکه , شنیدم ترکیبش چیز جالبی از اب در نیومده.

حسام فروزان شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 21:32 http://foroozan.govashir.net/

می دانی چیست رفیق، من فکر می کنم این پلیس برای آدمهای یک جنسی هم فکرش را نکرده که چکارش کند! فقط شلوغ بازی در میاورند که همه فکر کنند کاری کرده اند. دیگر دوجنسی ها که جای خود دارند..

محسن شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 00:45 http://filmamoon.blogsky.com

بدن انسان های دو جنسی از دو جنس تشکیل شده. اصلن اسمش روی خودشه. یک جنس مرد و یک جنس زن. حالا برگردیم سر اتفاق ساده ای که افتاده. شایدم ساده نبوده. اصلن پلیس مرد چطوری یک جنس زن را دستگیر میکنه و بعد میفهمه که یک جنس دیگر هم داشته. معاینات مگر در کجا انجام میشده است. تازه این دو جنسی ها حالا که وقت گرفتنه چرا باید اون ور یعنی طرف جنس زن غش کنند و آیا اصلن حجاب بر اینگونه دو جنسیان واجب است یا خیر. تو باید یک کارشنانس مسائل فقهی هم به وبلاگت دعوت میکردی تا فتوا میداد و تو مجبور نمیشدی در این ساعاتی که از شب گذشته اینگونه درگیر مسائل فقهی شوی. در مورد شکل و شرح و محاسبه هم جاش توی این کامنت نیست. باید قلم و کاغذ با کلیه رنگهای مختلف از جمله سیاه و قرمز و مخصوصن بنفش تهیه کرده و بعد عکسش را با ایمیل برایت بفرستم با برنامه های پینت و فتوشاپ و غیره هم همین جوری کتره ای نمیشه چیزی تهیه کنم . که تو هم آپ کنی. توی این یه وجب جایی که ما داریم که نمیشه شکل و شرح و محاسبه کرد. راستش را بخاهی ما خودمان به چشم خودمان ندیدیم ولی یک همسادمان که دیده بود بلانسبت میگفت که اون پایین اتفاقاتی افتاده که بلا نسبت شبیه هیچ کدام ا زدو جنس نیست.
کسی نیست که بگوید تو که نمیدونی مجبوری اینهمه بنویسی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد