پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

نمایشگاه آثار چوبی رضا کیانیان

رضا کیانیان در حال تشکر از ملترضا کیانیان آدم جالبیه، از این شخصیت هایی که هر چقدر بیشتر باهاش باشی بیشتر ازش خوشت میاد.

 

امروز افتتاحیه نمایشگاهش بود. نمایشگاه آثار چوبی. چوبی به این معنی که تیکه چوب هایی که کنار دریا و توی جنگل پیدا کرده و به نظرش شکل خاصی داشتن رو جمع کرده، روشون یه کم کار کرده و مجسمه های خیلی قشنگی ساخته.

 

اینکه بتونی توی یه تیکه چوب، شکل خاصی رو ببینی خودش خیلی هنره؛ تراشیدن و حکاکی روی اونها هم بخش دوم قضیه اس که ظاهرا رضا کیانیان هر دوشون رو داره.

 

پرویز پرستویی در نمایشگاه

این نمایشگاه از امروز راس ساعت 5 در سالن ممیز خانه هنرمندان شروع شد و تا سیزدهم ادامه داره. با اینکه از نیم ساعت قبلش بارون شدیدی گرفته بود، خانه هنرمندان پر بود از آدم. خدا پدر مادر چای کیسه ای لیپتون رو بیامرزه که همیشه اینجور جاها میاد برای تبلیغات هی چایی مفتی می ده به جماعت هنرمندا!

 

بین بازدیدکننده هایی که روز اول اومده بودن پرویز پرستویی و همایون ارشادی از همه بیشتر جلب توجه می کردن... فکر کنم بیشتر از اینکه آثار رو ببینن امضا دادن!

 

اگه به کارهای اینچنینی علاقه دارین، مطمئناً از این نمایشگاه خوشتون میاد.

 

 

 

 

خانه هنرمندان رو حتماً می دونین کجاس: کریم خان زند، خیابان ایرانشهر، باغ هنر.

ساعت بازدید هم فکر می کنم از 10 صبح تا 7 شب باشه.

 

در ضمن، همه عکس ها رو خودم گرفتم و کپی رایت داره!

نظرات 8 + ارسال نظر
سیما یکشنبه 6 خرداد 1386 ساعت 09:31

من هم با محسن موافقم کاش بیشتر عکس می گذاشتی!! تازه با تو هم موافقم که کیانیان آدم جالبی است یعنی من هم ازش خیلی خوشم می آید. اما به نظر تو آدم برای جالب بودن باید زحمت بکشه یا همینطوری بعضی ها آدم جالبی هستند بعد هم خودشان را در این مسیر تقویت می کنند! به هر حال خوش بحال آدم های جالب که آدم های جالبی هستند و هر کاری که دلشان می خواهد می کنند !

من فکر می کنم بعضی ها همینجوری آدم های جالبی هستن. حالا اگه اینو خودشون هم بفهمن می تونن تقویتش کنن. بعضی ها هم خودشونو بکشن جالب نمی شن. مثل وزیر بهداشت!

ه.ر شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 09:42 http://www.harfhaieman.blogfa.com

آفرین به رضا کیانیان...آدم خوش ذوق به توان سه!!!!

مانا مهر شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 01:24 http://manamehr.blogfa.com/

نمایشگاه را رویت کردم! بی نظیر بود و مسبب جاری شدن یک دنیا حسهای خوب در من....
راستی! یکی از عکسهایتان را گذاشتم در وبلاگ البته با رعایت کپی رایت!

ریحانه جمعه 14 اردیبهشت 1386 ساعت 19:19

اااااه ه . نمی دونستم رضا کیانیان از این کارا هم می‌کنه. چه آدم باحالی باید باشه! من عاشقه این سبک کارهای هنریم. حیف شد کاش زودتر وبلاگتو می خوندم می رفتم از نزدیک کاراشو می دیدم.
مرسی حسام جان . بازم از این خبرای جالب و بروزت بهمون برسون!

گیلناز سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1386 ساعت 23:18 http://www.persianblog.com

سلام...بعد از این همه...

وااای منم دیدم ...کاراش عجیب و دوست داشتنی بود...منم که همین جوری بدون این نمایشگاه کلی دوستش دارم و داشتم حالا دیگه خیلی بیشتر بهش علاقه دارم...آدم نازنینیه(:

تینا یکشنبه 9 اردیبهشت 1386 ساعت 22:36 http://redlife.blogsky.com/

خیلی جالبه !!!! فکر نمی کردم تا این حد هنرمند باشه.طرح هایی که روی چوب در اورده خیلی روشون کار کرده و ظاهرا اولین کارهاش هم نبوده ..درسته؟؟؟در این مورد چیزی نگفت؟؟؟من که عاشق کارهای ابتکاریم.فرصت بشه حتما می رم می بینم...

قبلا هم اینکارو می کرده اما همیشه هدیه می داده به دوستاش. این ها کارهای دو سال اخیرشه که نگه داشته و نمایشگاه زده.

محسن یکشنبه 9 اردیبهشت 1386 ساعت 09:48 http://filmamoon.blogsky.com/

کاشکی بیشتر عکس میانداختی. من نمی رسم برم تماشا. همین جا میدیدم.

عکس که خیلی زیاد گرفتم، اما اینجا خیلی جا نداره که بذارم. من گذاشتم تشویق بشین برین مثلا!!!

فرهاد یکشنبه 9 اردیبهشت 1386 ساعت 08:39 http://choone.blogfa.com

منم از کیانیان خوشم می یاد...کار جالبی کرده...یه جورایی داره خودشو خاص تر می کنه...راستی گفتی خانه هنرمندان داغ دلم تازه شد...۱ سال همون نزدیکیها کار می کردم.....چه لحظات سخت و عذاب آوری بود..ها ها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد