پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

چرندیات ۱۲ شب به بعد

1- امشب جاتون خالی برای شام رفتیم فرحزاد. پر از جک و جوات بود که قیافۀ همه شون به استقلالی ها می خورد، ولی خیلی حال داد.

2- ما مراتب شادمانی خود را از دستیابی به چرخه کامل تولید سوخت هسته ای صنعتی ابراز می نماییم. حالا هم "جو گیر می شویییییم":

انرژی هسته ای حق مسلم ماست، هستۀ این انرژی رو هم فکر می کنم همه می دونن کجا می شه پیدا کرد!

3- امروز یه شرکت کامپیوتری جلسه داشتم، اسم منشی مدیر عامل بود خانم "شب خوش کرده"!

4- به این می گن end سوء استفاده از مسافر! عید توی رامسر بعضی از مغازه ها برای اینکه از ویترین یا چیزای توی مغاره عکس بگیری پول می گرفتن!

5- هیچ می دونین سال 2200 عصر یخبندان بعدی شروع می شه؟؟؟ اون موقع ما که نیستیم، ولی من دلم برای اون موجوده توی کارتون Ice Age می سوزه... بیچاره باید دوباره دنبال غذا بگرده!

6- مطمئنم شمام (مثل من) بعضی وقتا دلتون می خواست مثل این گاوه بی خیال توی چمنزار بچرین!

7- یه خبر خاله زنکی: هدیه تهرانی پنجشنبۀ پیش عروسی کرد. اینطور که می گن پسره مهندس کامپیوتره، خونه شون هم شهرک غربه!

8- یه خبر خاله زنکی تر: زهرا امیر ابراهیمی (همون خانم معروف توی سریال نرگس!) توی کلیپ جدید محسن نامجو (بر زلف باد) بازی کرده! اگه پایه شدین کلیپ اش رو ببینین برین سراغ وبلاگ مریم که لینکش اون بغل هست (جویش).

9- بالاخره یه کوچه پیدا کردم به اسم دهقانی!

10- دوباره به حل کردن سودوکو معتاد شدم. ترک کرده بودما... اما خدایی خیلی حال می ده. یه سایت خوب هم دارم که توش پر از جدوله: http://www.sudokutoday.com

11- راستی اگه گفتی اون چیه که مایعه، گرمه، طعم موز هم میده؟

.

.

.

استفراغ میمون!

نظرات 7 + ارسال نظر
ترانه مهدی بهست دوشنبه 27 فروردین 1386 ساعت 20:51 http://filmamoon.blugsky.com

من هم کلیپ محسن نامجو رو دیدم.دلمم واقعن برای موجودات عصر یخبندان می سوزه! مخصوصا سید!

شوهر جان دوشنبه 27 فروردین 1386 ساعت 16:11 http://pws.blogsky.com

سلام

من کاری ندارم اسم اون منشی چی بوده یا فامیلیه پدر بزرگ آقای عمو چرا مشکلاتی بوده ! چون این اسامی رو که خودشون نذاشتن. از اول وشون بوده !!!

ولی من چرا اسم خودم رو شوهر جان انتخاب کردم خودم هم نمی دانم!!!!

یه سر بیا وبلاگم رو ببین تا بفهمی !!! منتظرما....

فرهاد یکشنبه 26 فروردین 1386 ساعت 09:49 http://rahdari.ir

ای کلک...نکنه هدیه تهرانی با تو ازدواج کرده ها....بابا خوش به حالش...راستی منشی مدیرعامل مذکر بود یا مونث..با این اسمی که داره به نظرم مدیرعامل مونث بوده منشی مذکر..

منشی مدیرعامل مونث بود!
حالا پیدا کنید شکل رابطه را (شرح، شکل، محاسبه)!!!

محسن یکشنبه 26 فروردین 1386 ساعت 08:44 http://filmamoon.blogsky.com

مایع گرم خیلی میتونم بگم. ولی اونایی که من میشناسم هیش کدوم طعم موز نمیدن. اون آهنگی هم که محسن نامجو خونده به نظر من یک بدعت تاریخی در موسیقیه که حالاحالا ها بحث انگیزه. کلیپشم خیلی خوبه میاد به آهنگ. البته رگهای گردن خیلی از اونایی که حافظ رو فقط دوست دارند تو چرت گوش بدن زده بیرون.

بهرام شنبه 25 فروردین 1386 ساعت 21:12

این کدوم استقلالی ترسویی بود بدون اسم کامنت گذاشت؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 25 فروردین 1386 ساعت 10:47

داش حسام لنگی!
مثل اینکه حسابی سوختی که استقلال صدر جدوله و داره میره دوباره قهرمان بشه و پرسپولیس تو رتبه 6 داره لنگ میندازه !

رتبه ها همه یکی می ره بالاتر، چون می خوان استقلال رو از جدول مسابقات فوتبال ببرن توی مسابقات فوتبال دستی!!!!!

عمو جمعه 24 فروردین 1386 ساعت 06:53

آقا اول اینکه جای ما رو هم خالی کنید!
من هم یه همکار داشتم اسمش بود آقای مشکلاتی! چقدر میخندیدیم وقتی که توضیح میداد چرا فامیلی پدر بزرگش رو گذاشته بودند مشکلاتی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد