پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

سال نو مبارک!

سال 85 هم داره تموم می شه، با کلی اتفاق خوب و بد... بد که نه، ناخوشایند.

 

زندگی من همیشه روی یک تابع سینوسی حرکت کرده: هیجان و حوادث خوب در سال های زوج و یکنواختی و حوادث ناخوشایند در سال های فرد!

 

امیدوارم 86، مثل همه سال های زوج قبلی، سال خیلی خیلی خوبی باشه، برای همه.

 

ما فردا صبح می ریم شمال و معلوم نیست کی برگردیم... بعید می دونم بتونم توی تعطیلات وبلاگ رو آپ کنم، مجبورین با همین مطالبی که فعلا هست سر خودتونو گرم کنین تا برگردم!

 

امیدوارم سالی داشته باشین پر از خوشی، سلامتی، موفقیت و عشق.

 

ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم

ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب

ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار

گر نکویی شیشه غم را به سنگ، هفت رنگش می شود هفتاد رنگ

 

  سال نو مبارک!

 

نظرات 7 + ارسال نظر
گیلناز جمعه 10 فروردین 1386 ساعت 14:00

سفرتون خیلی طول کشیدااا...چرا نمی یاین آپ کنین؟؟!!):

گیلناز دوشنبه 28 اسفند 1385 ساعت 00:00 http://www.hichvahame.persianblog.com

جالبه که تونستین سال ها رو اینطور تقسیم بندی کنین...
به هر حال من هم امیدوارم امسال هم برای شما و هم برای تمام آدم های کره زمین!!! سالی عاری از غم و اندوه و سرشار از موفقیت و شادی باشه...
سر سفره هفت سین از ته دلمون دعا کنیم که همه امسال رو با سلامتی پشت سر بذاریم(:

الهام پیری شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 19:33

حسام جونم، ساله نو مبارک.
بهترینها رو پیش رو داشته باشی!

دارا شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 18:17

سال سگ که داره تموم میشه حتمن تو سال خوک موفقیتهای بزرگ در انتظارته. سال نو مبارک..................

فرهاد شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 11:29 http://choone.blogfa.com

سالی پر از موفقیت و شادی داشته باشی....راستی مواظب خودت باش...جاده ها شلوغه عزیز

محسن شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 10:23 http://filmamoon.blogsky.com/

پس داری میری اون ور تونل کندوان.

عمو شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 10:16

منم سال نو رو تبریک میگم و امیدوارم که سال خوبی برای همه باشه، پر از شادی و موفقیت و پیروزی.
شمال هم ایشالله که خوش بگذره، جای ما رو هم خالی کنید، من که سالهاست که نرفتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد