پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

درس هایی از بودا

سیزارتا با تفکر و مراقبه ای طولانی به روشنایی رسید و "بودا" شد. او هیچوقت ادعای پیامبری نداشت، هیچگاه نگفت از جانب خدا آمده یا فرزند خداست...

او به روش هایی دست یافت برای رسیدن به آرامش و روشنایی، به بودا شدن...

اساس کلیه تعلیمات بودا بر "قدرت ذهن" و "زندگی در زمان حال" استوار است. آموزه های او سرشار از عشق و زیباییست. زندگی در جهانی که بودا ساخته، آرامش بخش است.

 

  • کسی که عشق زمینی را تجربه نکرده باشد، نمی توند تصوری از عشق الهی داشته باشد. عشق زمینی راهی است برای درک عشق ماورایی.
  • هیچ چیزی را باور نکنید، حتی اگر من گفته باشم. تنها در صورتی بپذیرید که با منطق و احساس درونی شما سازگار باشد.
  • توانا کسی است که فکر می کند می تواند.
  • هیچگاه به آنچه تا بحال انجام شده توجه ندارم، بلکه به آنچه باقی مانده نگاه می کنم.
  • چگونگی طی مسیر مهمتر از به مقصد رسیدن است.
  • هر کس درون خود را جستجو کند، بودا می شود.
  • یک قاشق نمک، لیوان آبی را غیرقابل آشامیدن می کند، اما در یک دریاچه اصلاً به چشم نمی آید. دیدتان را وسیع کنید تا زندگی آسان تر شود.
نظرات 1 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 23 اسفند 1385 ساعت 18:03 http://filmamoon.blogsky.com/

من فکر میکنم که تا حالا بودایی بودم و خودم خبر نداشتم. البته جوونیا یه مدتی رفتم سراغش ولی پا نداشتم ولش کردم. در مورد سومی از آأخر یعنی چگونگی طی مسیر مهمتر از به مقصد رسیدن است که اصلن ذات خودمه. اصلن انگار بودا اینو از من گرفته. میدونی که من از مسیر بیشتر از مقصد خوشم میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد