پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

حرف های ۱۲ شب به بعد!

1- یه خبر: یه تابلوی نقاشی معروف که سی سال پیش از یه موزه سرقت شده بود توی کلکسیون شخصی آقای اسپیلبرگ پیدا شد! آقا 20 سال پیش خریده و می گه نمی دونسته دزدیه! بفرما، اینم از خدای ما!

 

2- یه چیز دیگه: امشب فیلم "بودای کوچک" رو برای چندمین بار دیدم و کلی کیف کردم. انقدر قشنگه آدم دلش نمی خواد فیلم تموم بشه.

 

3- یه نکتۀ جدید: اگه اهل قلیون هستین، پرتقال، کاپوچینو و نعنا رو در سه لایه (از پایین به بالا) بچینین و حالشو ببرین! (ابتکار از مهدی آروم! خدای این جور کاراس!)

 

4- یه سوال خاله زنکی: Britney رو دیدین کچل کرده؟! هنوز هم خوشگله، اما هیچ کچلی به خوشگلی ناتالی پورتمن توی V for Vendetta نمی شه!

 

5- اظهار نظر ورزشی: خداییش داور مسابقه سایپا-پرسپولیس خیلی به نفع گرفت. اولاً که اصلا پنالتی نبود، بعدشم الکی ایراد گرفت که باید ضربه تکرار بشه... نتیجه فقط به نفع استقلالی های جواد تموم شد! حتی پرسپولیسی های لات و لوت رو ترجیح می دم به این آبی های ... (به دلیل مسائل اخلاقی سانسور شد!)

 

خب من دیگه برم "تولید علم" کنم و در ضمن یه کمی هم "مهندسی فرهنگی" انجام بدم! (هر کی تونست بگه این دو تا اصطلاح یعنی چی یه سفر به کرۀ زحل جایزه داره، تا آخر دوران ریاست جمهوری فعلی هم وقت دارین!)

نظرات 9 + ارسال نظر
فرهاد سه‌شنبه 15 اسفند 1385 ساعت 09:01 http://choone.blogfa.com

اولا یه بلیط برام بذار کنار که رفتیم زحل...دوما عجیبه که واژه های به این سادگی رو درک نمی کنید...تولید علم یه چیزی در راستای جنبش نرم افزاریه عزیز...فهمیدی...؟مهندسی فرهنگی هم که معلومه...مهندسی یعنی مهندسی..فرهنگی هم یعنی فرهنگی...۱ کیلو چسب به این ۲ تا واژه اضافه کن می شه مهندسی فرهنگی...مشکل شما اینه که چشم بصیرت نداری که این ۱ کیلو چسب رو ببینی بی خودی گیر می دی به مردم...

محسن سه‌شنبه 15 اسفند 1385 ساعت 00:21 http://filmamoon.blogsky.com/

کچل خوشگل ندیدی به ناتالی پورتمن میگی کچل خوشگل. تلی ساوالاس رو میدیدی چی میگفتی؟

محسن سه‌شنبه 15 اسفند 1385 ساعت 00:06 http://filmamoon.blogsky.com/

من میخام به عنوان دارند PHD در این زمینه خدمت عمو عرض کنم که داشتن کلیه شرایط با هم هیچ حق اضافی برای کسی ایجاد نمیکند مگر اینکه مدتی به این موقعیت آزادی و رهایی از قید ادب عرفی اضافه کند. مثلن روز تولد یک روز است ولی ساعت ۱۲ شب به بعد هر شب تکرار میشود و یا بعد از تونل کندوان تا برگشت که معمولن دوسه روزی طول میشکد. فلذا هر کس با داشتن هر کدام از این شروط آزاد است مادامی که شرط پابرجاست. البته یه چیز هم هست که خیلی مهم است و آن اینست که شخص ممکن است در شرایطی که عمو گفت اوردز هم بشه. یعنی اونقدر بی تربیت بشه که دیگه به حالت عادی برنگرده که در عوام دیگه بهش میگن لات الواط آشغال قاتل جانی شارلاتان و هزار چیز دیگه.
ممنون

عمو دوشنبه 14 اسفند 1385 ساعت 15:25

پس دیگه چی میشه که ۱۲ شب به بعد باشه و از تونل کندوان هم گذشته باشی و روز تولدت هم باشه! و البته اگر بقول محسن خان روز تولد ۵۰ سالگیت هم باشه که دیگه نور علی نور میشه.
این رو میگن دیگه هر چه دل تنگت میخواهد بگو!

ولی ازاینا گذشته من هم موقعی که خبر جناب اسپیلبرگ رو خوندم به فکر تو افتادم و فکر کردم که بابا این اسپیلبرگ هم با اون همه یال و کوپالش مال خر از آب دراومد که !

دارا دوشنبه 14 اسفند 1385 ساعت 00:04

اصلن ۱۲ شب به بعد جزء ضروریاته.مخصوصن ۱۲ شب به بعد باشه و از کندوان هم گذشته باشی.این یعنی مهندسی فرهنگی.

گیلناز یکشنبه 13 اسفند 1385 ساعت 19:19 http://www.hichvahame.persianblog.com

واااای...چه خوب که اسمی از مهدی آروم آوردین...آخه خیلی وقته ازش خبری نیست...نه به اونکه همش دانشگاه بود و نمی شد ندیدش نه به اینکه الان مدت هاست ندیدمش...برای راحتی و بازی ها و نوشته هاش خیلی ارزش قائلم..دیدینش سلام من روبرسونین حتمن(:

و اینکه شما از ۱۲ شب به بعد چه حرفای جالبی به ذهنتون می رسه D:

پس آشنا دراومدیم! اصلا شاید توی دانشگاه همدیگه رو هم دیده باشیم، توی جلسات نمایش فیلم کوتاه یا تئاترهای خیابانی بچه ها... البته فکر کنم از طریق سیامک فارسی هم یه جورایی به هم برسیم!

من و مهدی کار جدیدی رو شروع کردیم و متاسفانه مجبورم هر روز ببینمش!

و دیگه اینکه یه کمی بی ادبی یه وقتایی خوبه! مخصوصا اینکه در طول روز مجبوری مدام مثل آقاها و مودب ها رفتار کنی!!!

محسن یکشنبه 13 اسفند 1385 ساعت 17:44 http://filmamoon.blogsky.com/

۵۰ سالگی به بالا را هم به آن موقعیت ها اضافه کن.

محسن یکشنبه 13 اسفند 1385 ساعت 10:29 http://filmamoon.blogsky.com

از اینکه نظرم را بی ادبی ندانستی و آپلود کردی ممنونم. من سایت هایی را که تا میگی ک.. میگویند منظورت بی ادبی بوده دوست ندارم. چون منظور ما کیف پول بوده به طور مثال.

ما اصولا معتقدیم انسان در سه موقعیت مجاز است هر چه دلش می خواهد بگوید:

۱- ۱۲ شب به بعد
۲- بعد از تونل کندوان
۳- روز تولدش!

در همین راستا زین پس در مطالبی که به عنوان بعد از نیمه شب منتشر می شود هر کس مجاز است هر چه دوست داشت بگوید! ما هم بدون سانسور می چاپانیم!

محسن یکشنبه 13 اسفند 1385 ساعت 08:34 http://filmamoon.blogsky.com/

ما به درآوردن چیزی از خشتکمان میگوییم تولید علم (با فتح ع و ل) و بعد نقش آفرینی توسط آن روی خاک میگوییم . مهندسی فرهنگی.
خب حالا ما مسافر زحل هستیم یا نه؟



البته متن را هر جوری که میتوانید سانسور کنید ولی سعی کن آپلود کنی. هرچی هم ازش موند قبوله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد