پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

اسکار ۲۰۰۷: مرسی خودم!

حال کردین پیش بینی منو؟ فکر نکنم مال هیچ کسی توی دنیا تا این حد درست در اومده باشه! از ۱۳ رشته ای که پیش بینی کرده بودم٬ ۱۱ تاش درست دراومد! یعنی ۸۵ درصد! حتی بهترین فیلمبرداری٬ تدوین و موسیقی رو هم درست گفتم!

- فیلم The Departed تمام جوایز اصلی رو برد (بهترین فیلم٬ کارگردانی٬ فیلمنامه اقتباسی٬ تدوین)
- برنده بعدی Pan's Labyrinth بود که جوایز بهترین فیلمبرداری، کارگردانی هنری و گریم رو گرفت.
- جایزه نقش اول مرد رو همونطور که گفته بودم به یه سیاه پوست دادن: فارست ویتاکر
- کوین اوکانل بدبخت برای نوزدهمین بار هم کاندید بهترین صدابرداری شد و باز هم نگرفت!

لیست کامل برنده ها اینجاس: http://www.imdb.com

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 8 اسفند 1385 ساعت 19:30 http://filmamoon.blogsky.com/

حالا از کجا معلوم که تو نفوذی نبودی؟ باندهایی که اون دوتا رو بهت نگفتن کیان؟ چه سری در این میانه هست. میگن محتوی توی پاکت ها را هیچ کس نمیدونه. پس تو قاعدتن نباید اون هیچ کسه باشی. خوب شد که بازگشت را ندیدم و الا خیلی دلخور میشدم که جایزه بهش ندادن. چون جایزه هم نگرفت اینه که از کشتنت صرفنظر کردم تا اسکار ۷۰. برو کیفشو ببر

ترانه دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 12:38

خوب حسام دهقانی دیگه؛ اگه از ۱۳ تا ۱۱ تاش درست نبود آدم تعجب می کرد. انتخابت برای بهترین تدوین و فیلمبرداری واقعا آفرین داره و اون مرسی خودم! که نوشتی حلالت باشه.
بعضی از کاندیدها خیلی تابلو بود که حتما انتخاب می شن. من برای اسکورسیزی از ته قلبم خیلی خوشحالم فیلمش واقعا عالی بود خیلی نامردی بود اگر امسال هم تمام جوایز را به کلینت ایستوود میدادن! این اسکار هم گذشت.

فیروزه دوشنبه 7 اسفند 1385 ساعت 11:56

خیلی عالی بود تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد