پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

جشنواره فیلم فجر - پلان ۴: سوتی فرم نظرسنجی!

قبل از دیدن هر فیلم یه برگه نظرسنجی به ملت می دن که باید بعد از فیلم پر کنن و به یه بابایی بدن که دم در خروج وایساده و هوار می کشه که برگه ها رو تحویل بدین! البته نصف ملت خودکار همراهشون نیست! از نصف باقی مونده، نصفشون خودکار دارن، حوصله پر کردن ندارن! و از اون نصفۀ نصف باقی مونده هم نصفشون موقع خروج با چنان ازدحامی مواجه می شن که بی خیال فرم می شن و همین که مراقب باشن زیر دست و پا له نشن هنر کردن! نهایتاً چیزی در حدود 10 تا 15 درصد ملت برگه رو پر می کنن و تحویل می دن. حالا از ایناش بگذریم...

در این برگه نکته ای هست که تا امروز هر چی فکر می کنم نمی فهمم یعنی چی!

 

در بخش "مشخصات پاسخگو"، در قسمت "تاهل" سه گزینه وجود داره که باید یکیش رو علامت زد: 1- مجرد   2- متاهل   3- سایر (!!!)

 

من که هر چی فکر کردم نفهمیدم این "سایر" یعنی چی؟! اگر کسی فهمید من رو هم روشنگری کنه! 

نظرات 5 + ارسال نظر
دارا جمعه 20 بهمن 1385 ساعت 08:08

سایر یعنی نه این نه اون. یا کمی این کمی اون. یا کمی اون کمی این.

عمو پنج‌شنبه 19 بهمن 1385 ساعت 18:25

احتمالا منظور کسانی هستند که در ظاهر مجردند اما در عمل متاهل و یا برعکس در ظاهر متاهلند و در عمل مجرد!
شاید هم کم کم پیشرفت کردند و منظورشون De Facto باشه!؟

نازنین پنج‌شنبه 19 بهمن 1385 ساعت 11:41

اگه سایر رو برای جنسیت می ذاشتن باحالتر بود!!!

نیلوفر پنج‌شنبه 19 بهمن 1385 ساعت 10:46 http://neeloofar.com

خوب سایر یعنی مثلا نامزد یا طلاق گرفته!!

محسن پنج‌شنبه 19 بهمن 1385 ساعت 09:19 http://filmamoon.blogsky.com

خوب پسرم حالا دیگه وقتش رسیده که این ها را به تو یاد بدهم. یک آدم تا وقتی که کار بدی با یک نفر دیگر انجام نداده مجرد است. وقتی طی مراسمی که نامش ازدواج است با یک نفر دیگر کار بدی انجام داد میشود متاهل. این دو نفر اگر دیگر در کنار هم نبودند. حالا به هر شکلی. یا هر کدام به سویی میروند یا یکی از آنها به بهشت زهرا میرود. در مورد اولی هر دو و در مورد دومی اونی که به بهشت زهرا نرفته سایر است. ایکاش این را اول از من می پرسیدی بعد آپلود میکردی. حالا وبگرد ها نمیگن این پسر چه طور این بدیهیات زندگی را نمی داند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد