پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

جملاتی درباره فیلم و سینما

 

"مدت زمان فیلم باید به اندازه پر شدن مثانه آدم ها باشد!" – آلفرد هیچکاک

 

"زندگی در نمای نزدیک تراژدی است و در نمای دور، کمدی" – چارلی چاپلین

  

"سینما بزرگترین کلاهبرداری دنیاست!" – ژان لوک گدار

 

"درباره هیچ کتابی از روی فیلمش قضاوت نکنید!" – جی. دبلیو. ایگان

 

"من اگر سیندرلا هم بسازم، تماشاگر انتظار دارد یک جنازه در کالسکه جاسازی کرده باشم!" – آلفرد هیچکاک

 

"برای ساختن یک فیلم کمدی، تنها به یک پارک، یک پلیس و یک دختر خوشگل احتیاج دارم!" – چارلی چاپلین

 

"هیچ وحشتی در نشان دادن یک قتل وجود ندارد، بلکه مقدمه چینی های پیش از آن است که دلهره می آفریند" – آلفرد هیچکاک

 

"من با پیراهن آستین بلند فیلم بازی می کردم و مردم می گفتند شبیه ولگردها هستم، بیست سال بعد مارلون براندو با یک عرقگیر جلوی دوربین میرفت و همه از او تعریف می کردند! این موضوع نشان می دهد در این مدت هالیوود چقدر پیشرفت کرده!" – همفری بوگارت

 

"دانشمندان شکایت دارند که چرا در کارتون های مختلف پوزه دایناسورها انقدر بلند است، آنها معتقدند که پوزه دایناسورها کوتاهتر از این بوده و نگرانند که نکند بچه ها دچار اشتباه شوند. اما ظاهراً هیچیک از دانشمندان از آواز خواندن و رقصیدن همین دایناسورها شکایتی ندارد!" – جی لنو

 

"فیلم ساختن مانند شغل یک زن بدکاره است! ابتدا آنرا از روی کنجکاوی و علاقه شخصی انجام می دهید، سپس برای دوستان نزدیک و چند نفر از آشنایان... نهایتاً اگر کارتان خوب باشد، برای پول کار می کنید!!!" – نام محفوظ!

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 17:26

راستش رو بگو خودت تا حالا برای بول فیلم ساختی؟)

الهام پیری شنبه 23 دی 1385 ساعت 12:36

اگه دانشمندا از آواز خوندن و رقصیدن دایناسورا تو کارتونا ایراد بگیرن خودم پوزشون رو براشون حد استاندارد دایناسورای واقعی می کنم... خوش ندارم کسی به کارتونا چیزی بگه هاهاها

راستی حسام، تو هنوز عادته ضبط کردن برنامه های تلویزیونت رو حفظ کردیاا - یادش بخیر اولین بار که باهات دوست شدم از خونتون صدای هادی و هدی میومد و من به جون مامانم نق می زدم که چرا تلویزیون خونه همسایه کارتون نشون می ده و مال ما نه!!! نگو تو صداشون رو ضبط کرده بودی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد