پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

خاتمی - اسپیلبرگ

تصویر دو نفری که بهشان بسیار علاقمندم، هرکدام به نوعی:

سید محمد خاتمی: مردی فرهیخته، دانشمند، متفکر و رئیس جمهور سابق

استیون اسپیلبرگ: هنرمند و کارگردان بزرگ هالیوودی

به چهره این دو نفر نگاه کنین... شبیه نیستن؟ 

نظرات 10 + ارسال نظر
نیره دوشنبه 18 دی 1385 ساعت 21:53

سلام ! خداییش تا حالا این جوری به قیافه هاشون نگاه نکرده بودم. ولی خودمونیم عکس خودت رو هم بغل اسپیلبرگ بذار. واقعا شبیهش هستی

یک روزی یک آقایی قطعه خطی از استاد سیدحسن میرخانی را نشان داد و گفت: ببین این چقدر قشنگه. عین صدای شجریانه
و من هم میگم خاتمی عین فیلمهای اسپیلبرگه.
من همه فیلمهای اسپیلبرگ را دیده ام و از همه شونم حظ برده ام.

الهام پیری یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 17:11

سلام دوست جونم، منم حاتمی کیا رو خیلی دوست دارم. تنها ترکیه که موقع حرف زدن لهجه ترکیش حالم رو بهم نمی زنه. از نکته دومی که بهت یاد داده خیلی خوشم میاد!

این دوتا هم چه شبیه هستنا... راست می گی. کارتونه Monster House رو دیدی؟ استیون جونت کارگردانیش رو کرده.

سلام الهام جونم. فیلمو دیدم ولی کارگردانش Gill Kenan هست. اسپیلبرگ یکی از تهیه کننده های اجرایی فیلمه. رابرت زمکیس هم که The Polar Express رو ساخته بود یکی دیگه از تهیه کننده های فیلمه. فیلم خوبیه، مخصوصا که به روش Motion Capture ساخته شده. یعنی آدمای واقعی توی یه استادیو بازی کردن، بعد با سنسورهایی که به بدنشون وصل شده بود، حرکاتشون رو وارد محیط سه بعدی انیمیشنی کردن.

محمد یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 16:02

اگه فکر میکنی خیلی به هم شبیهند این عکس رو برای استیون بفرست!شاید به قول بچه ها جرقه یه فیلمنامه تو مغزش بزنه
بعدها میتونی کلی ادعا کنی

حسن یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 15:23

قیافه اره.نظرات بلند اره.ولی جسارت یکیشون بیشتره.

یه تفاوت دیگه هم اینه که قدر یکیشونو وقتی می دونن که هست و قدر یکی دیگه رو وقتی فهمیدن که رفت!

ترانه یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 15:18

خیلی شبیه اند هر دو خیلی دوست داشتنی هستن. و از اون دسته آدمهایی هستن که تو قلب و مغز یکجا وارد میشن و دیگه بیرون نمیرن.

mostafa salehi یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 14:06

شبیه اند ولی فقط صورتشمون نه ریشاشون

عمو یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 12:57

فکر کنم به همه مردم توی خیابون سور بدی اگه یه روز اسپیلبرگ یه فیلم در مورد خاتمی بسازه؟!!

فرهاد یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 12:43

خیلی شبیه هستن.مخصوصا ریش و عینکشون

هدایی یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 12:03 http://dokhtarebarfi.blogsky.com

حتما مثل فیلمای هندی یه روزی همدیگرو یه جایی میبینن!
شوخی کردم...ولی چرا انقدر شبیه همن؟! :-؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد