پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

دلایل راه اندازی وبلاگ

سلام!

برای راه اندازی این وبلاگ سه دلیل اصلی وجود داره:

۱- یه وقتایی یه چیزایی رو اگه نگی توی دلت قلمبه می شه و از یه جایی (احتمالا به طرزی ناجور!) در می زنه. ما هم جهت حفظ ادب اجتماعی و عدم ایجاد شرایط سخت تنفسی برای اطرافیان تصمیم گرفتیم که حرفامون رو بزنیم تا از این جور مشکلات (قلمبگی!) پیش نیاد!

۲- آگاه سازی اطرافیان از برخی نظرات مهم خودمان.

۳- دلم خواست!

فکر می کنم اینجا از همه چی بگم. نمی دونم هر چند روز یه بار می تونم آپش کنم ولی هر وقت دلم خواست می نویسم واسه خودم!

نظرات 9 + ارسال نظر
سبز نبوی پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 12:09 http://www.sabzenabavi.com

بسم رب الشهداء و الصدیقین
سایت موج سبز توسط ارتش سلیبری ایران (حامیان نهضت سبز)هک شد
www.sabzenabavi.com

محمد یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 15:33

سلام حسام
دلم خیلی برات تنگ شده
خوشحالم که نوشتن وبلاگ رو شروع کردی

عمو یکشنبه 17 دی 1385 ساعت 13:00

آقا همه رو ول کن حسن بد رو بچسب !! (البته دقیقترش رو بخواهی حسنه بد!!)

ترانه سه‌شنبه 12 دی 1385 ساعت 16:51

سلام. خوشحالم تو هم به جمع دوستان وبلاگ نویسم اضافه شدی. حالا می تونم اینجا برات بنویسم. می دونی که وبلاگ نویسی یه حسنه خوب داره و یه حسنه بد. خوبش اینکه آدم یه جورایی هرروز می تونه از دوستاش باخبر بشه و باهاشون ارتباط داشته باشه. بدش هم اینکه اگه یه روز نتونی بری و بلاگ دوستات و بخونی یا براشون بنویسی تا آخر روز فکر می کنی یه چیزی گم کردی! من که اینطوریم!!!

جان دوشنبه 11 دی 1385 ساعت 09:40 http://bodobia.blogspot.com

به جمع وبلاق نویسان خوش آمدی. وبلاقت را هم پسندیدیم و خوشمان آمد. امیدوارم هم دیگر را از این به بعد بیشتر ببینیم

فرهاد دوشنبه 11 دی 1385 ساعت 09:34

سلام...موفق باشی عزیز

الهام پیری یکشنبه 10 دی 1385 ساعت 21:12

سلام دوست جونم. از این به بعد همیشه میام دیدنت اینجا.
منم چند سالی هست که وبلاگ می نویسم ولی فعلن آدرسش رو به هیچ آشنایی ندادم هاهاهاها شاید یه روز به اون اسم اینجا برات آف گذاشتم :)) راستی هپی نیو یرت هم باشه!

مهشید یکشنبه 10 دی 1385 ساعت 19:19

سلام جالبه مشکلت با سینما ست؟؟

هستی یکشنبه 10 دی 1385 ساعت 14:11 http://baray-e-man.blogsky.com

سلام! منم امروز شروع کردم! واسه خودم!(;
موفق باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد