پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

ایستگاه قطار: یک فیلم بلند سینمایی

پنجشنبه و جمعۀ هفتۀ گذشته، قسمتی از یک فیلم بلند سینمایی رو در سه لوکیشن فیلمبرداری کردیم. همه چیز به خوبی پیش رفت و با همکاری فوق العادۀ بچه های پشت صحنه و بخصوص بازیگران، تونستیم علیرغم سرمای وحشتناک هوا، کار رو طبق برنامه پیش ببریم. 

تمام سایت های هواشناسی پیش بینی کرده بودن که از جمعه بارون و برف شروع می شه، اما نمی دونم اثر دعای چه کسی بود که بارش برف رو یک روز کامل عقب انداخت... 

این فیلم بلند، که با مشارکت فیلمسازان مستقل از 25 کشور مختلف در حال ساخته شدنه، نیمۀ دوم سال 2012 اکران خواهد شد.

من همینجا از همۀ بازیگران و بچه های پشت صحنه تشکر می کنم که توی اون سرما نهایت همکاری رو انجام دادن.