واقعا ممنون از توضیحات ... و خوشحالم از این که کسانی هستند که به کارشون ایمان دارند و ازش دفاع می کنن ... منم سعی می کنم بپذیرم که این کار واقعا ، کار بزرگی بوده که انجام شده ...
فقط هنوز یه سوال تو ذهن من باقی مونده : چرا سعی شده (حداقل تا امروز) که هیچ تصویر یا عکسی از قسمت عقب این خودرو نشان داده نشه ؟!!! (اصلا نگین که سهوا این اتفاق افتاده ، فقط کافیه که نگاهی به تیزر تبلیغاتی ساخته شده برای مینیاتور سایپا که (این چند روز از صدا و سیما پخش شده) بندازیم تا مطمئن بشین هیچ تصویری از عقب ماشین نیست !!!!!)
این یکی از سیاست های تبلیغاتی سایپا بوده که کنجکاوی مخاطبان رو درباره استایل پشت مینیاتور تحریک کنه و تا حد زیادی هم جواب داده!
http://www.hamshahrionline.ir/News/?id=75204 حتما این لینک رو بخونید ...
به این گزارش نباید زیاد اعتماد کرد چون ایرادات خیلی زیادی درش وجود داره و نویسنده خیلی مسائل رو بر اساس حدس و گمان مطرح کرده. (مثلا طرح اولیه این خودرو مربوط به سال 79 بود نه 75، موتور کار طراحان المانیه نه کره ای و اسم مدیرعامل مرکز تحقیقات سایپا عباس زارعی است نه مجید!) البته در طراحی مینیاتور از مشاوران خارجی کمک زیادی گرفته شده و برخی قطعات هم Carry Over شدن (که اینکار در تمام دنیا مرسومه). حتی به نظر من باید اسم شرکت های مشاور رو اعلام می کردن تا اعتماد مردم رو جلب کنن. اما چیزی که مهمه اینه که این ماشین برند کاملا اختصاصی سایپاست و برای صادرات و تغییرات و... نباید از هیچ شرکت خارجی اجازه گرفت. -------- من خودم توی مرکز تحقیقات سایپا هستم و تمام واقعیات مربوط به S81 رو می دونم. به نظر من تاکید بر کلمه کاملا ایرانی در این مقطع کار درستی نبود چون مشخص بود حملات زیادی شروع می شه.
منم برای قوت قلب تو و زهره و عمو جواد میگم که خیلی قشنگه ولی شهریور ۸۸ رو با حدودای نود یا صد -البته تا اون موقع کی مرده و کی زنده- عوض کنی بهتره. حالا ببینم این عکاسا دارن با اون دوربینا چی میبینن. میکرب؟ چون دوربیناشون عین میکروسکپه.
به احتمال زیاد تا اواسط یا نهایت اواخر سال دیگه ماشین ها تحویل داده می شن، مگه اینکه اتفاق خاصی بیفته. چون قراره خط به کاشان منتقل بشه. این دوربین ها هم دارن از امضا و یادگاری احمدی نژاد روی ماشین عکس می گیرن!
آخرش اتومبیل ملی سمند بود یا مینیاتور؟ من فکر کنم هر سال ما یک اتومبیل به عنوان اولین ماشین ملی ساخت داخل تولید می کنیم ! این از دو حالت خارج نیست یا آقایان دروغگویند و از بس دروغ می گویند فراموشکارند یا مینیاتور ملی تر از سمند است ! امیدوارم یک روز ملی ترین حالت اتومبیل ملی را ببینیم ..فکر کنم همان پیکان شود..شما چطور؟
پلاتفرم مینیاتور بطور کامل در داخل طراحی شده و سیستم قوای محرکه اش هم ساخت خودمونه. اما این موضوع درباره سمند صادق نیست چون در سمند از پلاتفرم پژو استفاده شده و موتورش هم قبلا وجود داشته.
واقعا دستتون درد نکنه... خیلی خوشگله ...چه رنگای نازی داره ...اون صورتی و سرخابیه و بنفش و...همش نازه. پیشنهاد می کنم به بخش گزارش تصویری(فارس) حتما یه سری بزنین. اونجا چند تا از رنگهاش رو می بینین.
قابل شما رو نداره. بگو از کدوم رنگش خوشت اومد از همین الان به بچه های خط تولید بگم یکی برات بذارن کنار!
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
لینک ها رو دیدم ، ممنون ... با دیدن عکسها جواب سوالمو گرفتم
واقعا ممنون از توضیحات ... و خوشحالم از این که کسانی هستند که به کارشون ایمان دارند و ازش دفاع می کنن ... منم سعی می کنم بپذیرم که این کار واقعا ، کار بزرگی بوده که انجام شده ...
فقط هنوز یه سوال تو ذهن من باقی مونده : چرا سعی شده (حداقل تا امروز) که هیچ تصویر یا عکسی از قسمت عقب این خودرو نشان داده نشه ؟!!! (اصلا نگین که سهوا این اتفاق افتاده ، فقط کافیه که نگاهی به تیزر تبلیغاتی ساخته شده برای مینیاتور سایپا که (این چند روز از صدا و سیما پخش شده) بندازیم تا مطمئن بشین هیچ تصویری از عقب ماشین نیست !!!!!)
این یکی از سیاست های تبلیغاتی سایپا بوده که کنجکاوی مخاطبان رو درباره استایل پشت مینیاتور تحریک کنه و تا حد زیادی هم جواب داده!
این هم دو تا عکس از پشت مینیاتور:
http://www1.farsnews.com/plarg.php?nn=M400390.jpg
http://img.blackmice.com/147fs989242.jpg
http://www.hamshahrionline.ir/News/?id=75204
حتما این لینک رو بخونید ...
به این گزارش نباید زیاد اعتماد کرد چون ایرادات خیلی زیادی درش وجود داره و نویسنده خیلی مسائل رو بر اساس حدس و گمان مطرح کرده. (مثلا طرح اولیه این خودرو مربوط به سال 79 بود نه 75، موتور کار طراحان المانیه نه کره ای و اسم مدیرعامل مرکز تحقیقات سایپا عباس زارعی است نه مجید!)
البته در طراحی مینیاتور از مشاوران خارجی کمک زیادی گرفته شده و برخی قطعات هم Carry Over شدن (که اینکار در تمام دنیا مرسومه). حتی به نظر من باید اسم شرکت های مشاور رو اعلام می کردن تا اعتماد مردم رو جلب کنن. اما چیزی که مهمه اینه که این ماشین برند کاملا اختصاصی سایپاست و برای صادرات و تغییرات و... نباید از هیچ شرکت خارجی اجازه گرفت.
--------
من خودم توی مرکز تحقیقات سایپا هستم و تمام واقعیات مربوط به S81 رو می دونم. به نظر من تاکید بر کلمه کاملا ایرانی در این مقطع کار درستی نبود چون مشخص بود حملات زیادی شروع می شه.
حیف شد اگه زودتر رونمایی میکردن یک دونه میگرفتم میاوردم اینجا با خودم!
زیره به کرمون؟
منم برای قوت قلب تو و زهره و عمو جواد میگم که خیلی قشنگه ولی شهریور ۸۸ رو با حدودای نود یا صد -البته تا اون موقع کی مرده و کی زنده- عوض کنی بهتره. حالا ببینم این عکاسا دارن با اون دوربینا چی میبینن. میکرب؟ چون دوربیناشون عین میکروسکپه.
به احتمال زیاد تا اواسط یا نهایت اواخر سال دیگه ماشین ها تحویل داده می شن، مگه اینکه اتفاق خاصی بیفته. چون قراره خط به کاشان منتقل بشه.
این دوربین ها هم دارن از امضا و یادگاری احمدی نژاد روی ماشین عکس می گیرن!
خیلی. الان همه قوت قلب گرفتند!
مخصوصا من و زهره و عمو جواد!
چقدر شیکه! اولین بار که دیدم این جمله به ذهنم خطور کرد.
چه نظر امیدوارکننده ای!
آخرش اتومبیل ملی سمند بود یا مینیاتور؟ من فکر کنم هر سال ما یک اتومبیل به عنوان اولین ماشین ملی ساخت داخل تولید می کنیم ! این از دو حالت خارج نیست یا آقایان دروغگویند و از بس دروغ می گویند فراموشکارند یا مینیاتور ملی تر از سمند است !
امیدوارم یک روز ملی ترین حالت اتومبیل ملی را ببینیم ..فکر کنم همان پیکان شود..شما چطور؟
پلاتفرم مینیاتور بطور کامل در داخل طراحی شده و سیستم قوای محرکه اش هم ساخت خودمونه. اما این موضوع درباره سمند صادق نیست چون در سمند از پلاتفرم پژو استفاده شده و موتورش هم قبلا وجود داشته.
خوشحالیم که خودروی ملی رونمایی شد !!!
واقعا دستتون درد نکنه... خیلی خوشگله ...چه رنگای نازی داره ...اون صورتی و سرخابیه و بنفش و...همش نازه. پیشنهاد می کنم به بخش گزارش تصویری(فارس) حتما یه سری بزنین. اونجا چند تا از رنگهاش رو می بینین.
قابل شما رو نداره. بگو از کدوم رنگش خوشت اومد از همین الان به بچه های خط تولید بگم یکی برات بذارن کنار!