پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

بهترین فیلم های 2014

تعریف "فیلم خوب" کار ساده ای نیست، اما از نظر من، فیلم خوب فیلمیه که بتونه به شکلی روی بیننده تاثیر بذاره. بعضی فیلم ها کاری می کنن که در طول تماشا به موضوع یا سوال خاصی فکر کنی و بعضی فیلم ها حرفی رو بهت منقل می کنن که قبل از اون بهش توجه نکرده بودی. بعضی فیلم ها هم به صرف سرگرمی ساخته شدن ولی این کار رو انقدر تمیز و حرفه ای انجام میدن که در پایان احساس می کنی چیزی به دست آوردی که تا قبلش نداشتی.


همیشه فیلم های مطرح و جدی در یکی دو ماه پایانی سال میلادی به نمایش درمیان و تا به دست ما برسن چند هفته ای طول می کشه، اما به روال سال های گذشته، بهترین فیلم های 2014 که تابحال دیدم رو معرفی می کنم. هنوز فیلم های مهمی مثل Interstellar، Birdman، Foxcatcher و Selma رو ندیدم، اما تا اینجا، بهترین ها از این قرار هستن: 


 

Gone Girl

The Theory of Everything

Interstellar

Boyhood

Still Alice

Magic in the Moonlight

The Grand Budapest Hotel

The Big Eyes

Whiplash

Snowpiercer

The Fault in Our Stars

Edge of Tomorrow

 

انیمیشن:

Big Hero 6

Boxtrolls

Penguins of Madagascar

Rio 2

 

اروپایی:

Force Majeure یا همون Turist

Coherence

Copenhagen