پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

اسکار 2014: انتخاب های من

این فهرست، انتخاب من از بین نامزدهای امساله، نه پیش بینی برندگان. حتی به نظرم فهرست کاندیداها هم می تونست بسیار متفاوت باشه. فیلم های خوبی بودن که توسط آکادمی مورد بی مهری قرار گرفتن و اصلاً دیده نشدن.


به هر حال، از بین نامزدهای اعلام شده، انتخاب من اینه:


فیلم:  Wolf of Wall Street

 

کارگردان: مارتین اسکورسیزی برای Wolf of Wall Street

 

بازیگر نقش اول مرد: لئوناردو دی کاپریو برای Wolf of Wall Street

 

بازیگر نقش دوم مرد: جیرد لتو برای Dallas Buyers Club

 

بازیگر نقش اول زن: کیت بلانشت برای Blue Jasmine

 

بازیگر نقش دوم زن: جولیا رابرتز برای August: Osage County

 

فیلمنامۀ اوریژینال: Nebraska

 

فیلمنامۀ اقتباسی: The Wolf of Wall Street

 

انیمیشن: Frozen

 

فیلم غیرانگلیسی زبان: Jagten (دانمارک)

 

فیلمبرداری: Gravity

 

تدوین: 12 Years a Slave

 

طراحی تولید: The Great Gatsby

 

طراحی لباس: American Hustle

 

گریم و مو: Dallas Buyers Club

 

موسیقی متن: The Book Thief

 

ترانه: Let it Go از فیلم Frozen

 

صدابرداری: Inside Llewyn Davis

 

صداگذاری: Gravity

 

جلوه های ویژه: Gravity