پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

حاشیه مهمتر از اصل!

تو یه سری موارد خاص، برای من حاشیه مهمتر از اصله. مثلاً استخر یا کوه، کافی شاپ یا سفره خونه یا کارهای ساده تری مثل قهوه یا حتی چایی خوردن!
اینکه با چه کسی دارم اینکارو می کنم و چه فضایی بینمون حاکمه از خود اون کار برام مهمتره. کسانی هستن که انقدر از حضور در کنارشون لذت می برم و انقدر حرف مشترک (نه لزوماً موافق) داریم که اصلاً متوجه گذر زمان نمیشم. درست برعکس مواردی که ثانیه ها به سختی میگذرن و یک بار منفی در فضا وجود داره که باعث میشه سکوت رو ترجیح بدم.

به نظر من با اینجور افراد، خود چایی یا حتی کوه بهانه اس، بهانه ای برای ساعتی با هم بودن، صحبت کردن و از کنار هم بودن لذت بردن.

اینجور آدم ها - تو زندگی من - زیاد نیستن، اما همین چند نفری که هستن انقدر بهم انرژی مثبت میدن که یک ساعت باهاشون بودن برای یک ماهم کافیه!