پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

اسکار ۲۰۱۳: پیش بینی برندگان

یک هفته تا مراسم اسکار باقی مونده و طبق معمول هر سال میخوام برنده ها رو پیش بینی کنم. من امسال تعصب خاصی رو هیچکدوم از کاندیداها ندارم. به نظرم همۀ کاندیداها جزو بهترین ها بودن و هیچکدوم "خیلی" بهتر از بقیه نیستن. به هر حال، اینهم پیش بینی من از برنده ها. ضمن اینکه اگر نظر من با پیش بینیم از برنده تفاوت داشت، توی پرانتز نوشته ام: 

بهترین فیلم: Argo

کارگردان: استیون اسپیلبرگ برای Lincoln

بازیگر اول مرد: دانیل دی لوئیس برای Lincoln

بازیگر اول زن: جنیفر لاورنس برای Silver Linings Playbook

بازیگر دوم مرد: کریستف والتز برای Django Unchained

بازیگر دوم زن: آن هاتاوی برای Les Miserables

فیلمبرداری:  Life of Pi(من به Skyfall رای میدم)

تدوین: Argo

فیلمنامۀ اوریژینال: کوئنتین تارانتینو برای Django Unchained

فیلمنامۀ افتباسی: تونی کوشنر برای Lincoln (من به Argo رای میدم)

تدوین صدا: پیش بینی این رشته خیلی سخته، اما فکر کنم Skyfall

ترکیب صدا: این یکی هم خیلی سخته، احتمالاً Les Miserables (که البته من خودم بهSkyfall رای میدم)

موسیقی متن: Argo یا Life of Pi

آواز فیلم: Adele برای Skyfall

انیمیشن بلند: Wreck It Ralph (نظر من: ParaNorman، تعجب میکنم چرا Hotel Transylvania کاندید نشد)

طراحی تولید: Les Miserables

طراحی لباس: Anna Karenina

گریم/مو: Les Miserables (فقط امیدوارم Hitchcock نگیره!)

جلوه های ویژۀ تصویری: Life of Pi

فیلم خارجی زبان: Amour

مستند بلند: Searching for Sugerman