پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

اتمام ساخت فیلم کوتاه The Last Breath

دو هفتۀ پیش که سفارش ساخت یک فیلم کوتاه 4 دقیقه ای رو از یه کمپانی خارجی دریافت کردم، فکر نمی کردم انجام شدن تمام مراحل پیش تولید ظرف این مدت کوتاه امکانپذیر باشه و بتونیم در کمتر از دو هفته برسیم به فیلمبرداری.

این فیلم که در واقع یه تیزر داستانی کوتاه هست، قراره برای نمایش داخلی شرکت مورد استفاده قرار بگیره و نمایش عمومی نخواهد داشت.

از اونجا که خود سفارش دهنده باید فیلم رو ظرف سه هفته تحویل می داد، زمان ما هم برای انجام کارها بسیار کم بود و سخت ترین بخش کار، پیدا کردن بازیگری بود که می بایست ویژگی های خاصی داشته باشه. خوشبختانه موفق شدیم از بین 9 نفر کاندیدا به انتخاب نهایی برسیم و بعد از چند جلسه تمرین فشرده برسیم به تصویربرداری.

از اونجا که تقریباً تمام فیلم در لوکیشن های متعدد خارجی می گذشت، نیاز به هماهنگی های بسیاری بود برای حرکت بین لوکیشن ها... که خوشبختانه این کار هم به درستی انجام شد و تونستیم تمام پلان های لازم رو بگیریم. ما ظرف دو روز در 22 لوکیشن حاضر شدیم و بیشتر از 90 پلان گرفتیم که برای یه فیلم چهار دقیقه ای رقم بسیار بالایی محسوب میشه.

ایمان، بازیگر نقش اصلی، با اینکه اولین تجربه اش جلوی دوربین بود اما تونست به خوبی از عهدۀ کار بربیاد و شرایط سخت کار کردن تو خیابون های شلوغ شهر، اونهم وسط ظهر یه روز داغ تابستونی رو تحمل کنه.

من از همۀ بچه هایی که کمک کردن تا این فیلم ساخته بشه تشکر می کنم.